Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Citroën DS Inside: račte vstoupit

aktualizováno 
Jeden z nejzajímavějších konceptů letošního roku pochází z Francie. Citroën DS Inside se představil začátkem března a automobilka slíbila, že časem vyrazí na silnici. Na autosalonu v Ženevě, kde měl premiéru, bylo lehké ho minout a už vůbec se nevědělo, jak vypadá zevnitř. Do interiéru zvou francouzští designéři právě nyní, označují ho jako "luxusní schránku".

Citroën DS Inside | foto: Citroën

Předobraz chystané stylové citroëní řady ukazuje, v čem chtějí být novodobá "DSa" silná. Mají mít styl, ohromit důrazem pro vytříbený design a péčí o detaily. Velký důraz má být kladen na "personalizaci", tedy sestavení auta přesně podle gusta zákazníka.

Zpracování sedadel přirovnávají u Citroënu DS Inside k náramku těch nejkrásnějších hodinek. Tvůrci upozorňují na jejich dvoubarevné čalounění, boky jsou tmavě černé, opěradla mají perleťově slonovinový odstín.
 
DS Inside má střechu potaženou přírodní usní v barvě perleťové slonoviny jakoby poprášené flitry, s reliéfním monogramem řady DS.

"Monogram DS vznikl kombinací trojúhelníkového tvaru a stylizovaných šípů začleněných do diagramové mřížky. Nejprve bylo do šípu zakresleno písmeno D a zrcadlový efekt umožnil vytvořit písmeno S," vypráví Mark Lloyd, který je za návrh značky odpovědný.

Každý majitel novodobého DSka si nějak takhle bude moci vyšlechtit svůj exemplář. Na silnici se jich dočkáme  příští rok.

Autor:




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Další z rubriky

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.