náhledy
Citröen 2CV měl znamenat příchod francouzského lidového auta.
Autor: Citröen
Jeho ovládání mělo být podle tehdejšího šéfa Citröeu tak snadné, aby to zvládla i farmářova žena na trh.
Autor: Citröen
První sériový Citroën 2CV sjel z výrobní linky až v červnu 1949.
Autor: Citröen
Interiér Citröenu - ovládání muselo být jednoduché.
Autor: Citröen
Rodinné auto, které mělo uvézt až čtyři dospělé a padesátikilový náklad.
Autor: Citröen
Citröen měl být dostupný všem - tehdejší šéf závodu trval na ceně pod 5 tisíc franků.
Autor: Citröen
Citröen 2CV
Autor: Citröen
Legendární Ciröen 2CV v pastelově žlutém provedení
Autor: Citroën
Auta měla sloužit všem a dostat se i k méně movitým lidem. Přesto se na ně po válce tvořily několikaleté fronty.
Autor: Citroën
V Česku se koná několik srazů "kachen" v roce.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Dříve auto pro studenty, dnes veterán, jehož cena stoupá.
Autor: Archiv Mardoša, Metro.cz
Majitelé citöenů na srazu v jihomoravské Bílině.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Na interiér si musí řidič chvíli zvykat.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Stabilitu "kachen" dokázali jejich majitelé tím, že je chvílemi hnali od krajnice ke krajnici.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
Spanilá jízda citroënů Prahou
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Spanilá jízda citroënů Prahou
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Spanilá jízda citroënů Prahou
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Spanilá jízda citroënů Prahou
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Spanilá jízda citroënů Prahou
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Spanilá jízda citroënů Prahou
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Spanilá jízda citroënů Prahou
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz