Diskuze
Citroën množí picassa: Světlo, prostor a nově i vzduch
Děkujeme za pochopení.
kubisek.no1
no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
desing je jedna věc a ten citroeni podle mě neuměj. Ale jizdní vlastnosti děs běs. auto se stále kymácía tak má člověk pocit že jede na lodi vůbec nesedí na silnici(logicky nemůže když má měkej podvozek, tak ho nic netlačí k zemi)Zatáčky které se auty made in koncern vw projíždí v klidu 100 tak pokusy o auta made france(hlavně citroeny a reanulty) maj problémy při 70. A další věc: příšerná poruchovost. co vidim tak citroeny hlavně ty novejší jezdí nejrycheji a nejčastěji na podvalu do servisu s drobnými závadami jako: prasklý blok motoru, rozsypaný diferenciál, zasadní potíže z hydropneumatikou, stavkující palubní počítač atd.
Všechny tyto závady na C5 která v tento okamžik nemá najeto ani 25 000 km. takže z toho plyne jedna věc: Citroeny a vlastně veškerá fr auta nebrat!!!!!! Neznám nikoho kdo by totiž s citroenem byl spokojenej(teda kromě majitelů starých BX, ale u nich je to úchylka)
Sonny1
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
Tak nevim, ja mel xsaru 5 let a naprosta spokojenost...
rudastraka
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
mam francouzky auto - renault megane asi pul roku stary. tvrdost docela ok ale poskakuje to na silnici jako koza. u jinych aut, i tvrdsich, jsem se s tim nesetkal. francouze uz nikdy
Martin
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
C5 stara 5 let, najeto 130 tis. km a nikdy zadny problem.
THC-Squad
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
tak ty si asi s citroenem nikdy nejel ty odborníku jeden.. on ten hydropneumatickej podvozek umí i přitvrdit, víš.. je tam na to takovej čudlík a novější modely to dokonce dělaj automaticky.. navíc v zatáčce ti "naklání" auto na druhou stranu, čímž eliminuje náklon auta vlivem odstředivé síly.. příště než začneš blejt špínu, tak se tim autem aspoň napřed projeď..
kubisek.no1
Re: Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
ty si asi vyjel z mámy na kole né woe?
darkhalf
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
Nadávky na francouzská auta mě už nebaví...a naproti tomu chválení vw či němčourů obecně.
Mám druhého renaulta, po méganu scénic a bez problémů. Oba. Kolega má nového golfa a pořád něco. Sice prkotiny, ale naštve to. A známý měl mercedes, fugnl nový a za půl roku s ním byl třikrát v servise. Takže ho "vrátil"..
Takže člověk si vlastně nevybere...
Defaultlogin
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
Vozy VW mám rád, ale mám rád obecně i FR a některé IT káry... Nemůžu nereagovat, protože TY jsi pro mě naprostej IMBECIL, který dělá hanbu šlušným řidičům koncernu...
mirek
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
Kubíšku již jsem ti to napsal jednou jseš provokant jediná výhoda je že jseš úplně blbej a lidi co citroeny a peugeoty znají ti absolutně nebudou věřit .To co jsi napsal je naprostá snůška nesmyslů a je to známka,že jsi seděl tak maximálně ve škodovce.Prosím tě neotravuj normální lidi a zanech těch tvých přihlouplých přízpěvků.
kubisek.no1
Re: Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
jasně .... nevím ty musíš bejt magor. protože se stačí podívat kamkoliv a všud eje to stejný pár magorů se zastvá fr srač*k a zbytek tvrdí něco jinýho. neznám fakt neznám člověka kterej tvrdí že francouzi dělaj dobrý auta a teď to nemyslím o desngu a le o spolehlivosti.seděl jsem resp najel několik set kilometru ve francouzskejch pokusech o auto a děkuji nechci.... prostě krám kterej nebrat ani za darmo....
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!