Diskuze
Citroën množí picassa: Světlo, prostor a nově i vzduch
Děkujeme za pochopení.
kubisek.no1
no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
desing je jedna věc a ten citroeni podle mě neuměj. Ale jizdní vlastnosti děs běs. auto se stále kymácía tak má člověk pocit že jede na lodi vůbec nesedí na silnici(logicky nemůže když má měkej podvozek, tak ho nic netlačí k zemi)Zatáčky které se auty made in koncern vw projíždí v klidu 100 tak pokusy o auta made france(hlavně citroeny a reanulty) maj problémy při 70. A další věc: příšerná poruchovost. co vidim tak citroeny hlavně ty novejší jezdí nejrycheji a nejčastěji na podvalu do servisu s drobnými závadami jako: prasklý blok motoru, rozsypaný diferenciál, zasadní potíže z hydropneumatikou, stavkující palubní počítač atd.
Všechny tyto závady na C5 která v tento okamžik nemá najeto ani 25 000 km. takže z toho plyne jedna věc: Citroeny a vlastně veškerá fr auta nebrat!!!!!! Neznám nikoho kdo by totiž s citroenem byl spokojenej(teda kromě majitelů starých BX, ale u nich je to úchylka)
Sonny1
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
Tak nevim, ja mel xsaru 5 let a naprosta spokojenost...
rudastraka
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
mam francouzky auto - renault megane asi pul roku stary. tvrdost docela ok ale poskakuje to na silnici jako koza. u jinych aut, i tvrdsich, jsem se s tim nesetkal. francouze uz nikdy
Martin
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
C5 stara 5 let, najeto 130 tis. km a nikdy zadny problem.
THC-Squad
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
tak ty si asi s citroenem nikdy nejel ty odborníku jeden.. on ten hydropneumatickej podvozek umí i přitvrdit, víš.. je tam na to takovej čudlík a novější modely to dokonce dělaj automaticky.. navíc v zatáčce ti "naklání" auto na druhou stranu, čímž eliminuje náklon auta vlivem odstředivé síly.. příště než začneš blejt špínu, tak se tim autem aspoň napřed projeď..
kubisek.no1
Re: Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
ty si asi vyjel z mámy na kole né woe?
darkhalf
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
Nadávky na francouzská auta mě už nebaví...a naproti tomu chválení vw či němčourů obecně.
Mám druhého renaulta, po méganu scénic a bez problémů. Oba. Kolega má nového golfa a pořád něco. Sice prkotiny, ale naštve to. A známý měl mercedes, fugnl nový a za půl roku s ním byl třikrát v servise. Takže ho "vrátil"..
Takže člověk si vlastně nevybere...
Defaultlogin
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
Vozy VW mám rád, ale mám rád obecně i FR a některé IT káry... Nemůžu nereagovat, protože TY jsi pro mě naprostej IMBECIL, který dělá hanbu šlušným řidičům koncernu...
mirek
Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
Kubíšku již jsem ti to napsal jednou jseš provokant jediná výhoda je že jseš úplně blbej a lidi co citroeny a peugeoty znají ti absolutně nebudou věřit .To co jsi napsal je naprostá snůška nesmyslů a je to známka,že jsi seděl tak maximálně ve škodovce.Prosím tě neotravuj normální lidi a zanech těch tvých přihlouplých přízpěvků.
kubisek.no1
Re: Re: no další francouzský paskvil kterej se opovažují nazývat autem
jasně .... nevím ty musíš bejt magor. protože se stačí podívat kamkoliv a všud eje to stejný pár magorů se zastvá fr srač*k a zbytek tvrdí něco jinýho. neznám fakt neznám člověka kterej tvrdí že francouzi dělaj dobrý auta a teď to nemyslím o desngu a le o spolehlivosti.seděl jsem resp najel několik set kilometru ve francouzskejch pokusech o auto a děkuji nechci.... prostě krám kterej nebrat ani za darmo....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....