Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dlouhodobý nájem aut nabízí nově Citroën, chystá se i Toyota

aktualizováno 
Dlouhodobé půjčení vozu, známé více jako operativní leasing, nově nabídne soukromníkům od 9. ledna Citroën. Francouzská automobilka se přidala k dalším značkám, které takto pojatý program rozjely v průběhu loňského roku.

Citroën C4 Cactus. Ilustrační foto | foto: Jaroslav Halamka, iDNES.cz

Operativní leasing byl donedávna (a u některých značek je stále) doménou firemní klientely. V loňském roce rozjela program dlouhodobého pronájmu soukromníkům Škoda, která dominuje tuzemskému trhu. Poté se začaly přidávat i další značky. Nejnověji Citroën a chystá se i japonská Toyota, která se chce ještě více profilovat jako značka privátní klientely.

„Citroën Česká republika ve spolupráci s PSA Finance Česká republika spouští od 9. ledna operativní leasing pro soukromé osoby s názvem RELAX,“ uvádí Lenka Martinová, mluvčí českého zastoupení značky. „Je to možnost, jak jezdit stále ´v novém´,“ doplňuje.

Program má prozatím Citroën spočítaný na modely C3 Picasso, Berlingo, C-Elysée a C4 Picasso, Grand Picasso a Cactus, ale chystají se podle informací iDNES.cz i další modely.

Pronájem nabízí Citroën bez akontace a za měsíční fixní splátky po dobu 24 nebo 36 měsíců s maximálním nájezdem 40 000 km nebo 60 000 km.

Další z kolínských trojčat, nový Citroen C1, bude k mání i se stahovací...

Měsíční splátka obsahuje půjčovné, havarijní a zákonné pojištění v plném rozsahu. U dražší varianty PLUS je navíc i sada zimních pneumatik, servis, dálniční známky po celou dobu pronájmu v rámci ČR, poplatky za rádio a silniční daň.

Například C-Elysée Tendance 1.2 VTi 72 s manuální převodovkou a klimatizací je v základní nabídce na tři roky za 4 799 Kč včetně DPH, varianta nájmu Plus je za 5 999, při dvouletém pronájmu jsou částky 5 199 a 6 499 korun.

Lehce modifikovanou verzi operativního leasingu nabídne brzy Toyota. „Prozatím tento produkt testujeme ve třech pražských dealerstvích,“ uvádí šéf českého zastoupení značky Martin Peleška. Nabídku produktu ovšem chtějí u Toyoty oficiálně uvést a rozvíjet.

U pronájmu v podání Toyoty se platí určitá počáteční akontace jako u klasického leasingu, následně vše probíhá jako u operativního leasingu. Podle Pelešky je to finanční produkt, který Toyota používá po celém světě, v Evropě je velmi oblíbený třeba ve Velké Británii.





Nejčtenější

Seat Leon
Lepší výhled z SUV je pověra, potvrdil test

Často vyzdvihovanou předností SUV má být dobrý výhled ven. Pravda, ze sedačky, která je výš než u ostatních aut, vidíte provoz jinak, někdo má dojem většího...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Škoda Favorit
Škoda Favorit: nejlevnější ojetina na trhu i sběratelský kousek

Škodu Favorit si pořizují nenároční motoristé, kteří ocení možnost na autě sem tam něco vlastními silami opravit, nebo sběratelé. Ti ve škodovce, která letos...  celý článek

Škoda Auto zahájila sériovou výrobu nového kompaktního SUV Karoq v závodě...
Škoda by mohla přesunout výrobu Superbu do Německa

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto chce podle odborářů přesunout výrobu následníka modelu Superb do Německa. Důvodem má být velká poptávka po vozech...  celý článek

Další z rubriky

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.