Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Clarkson a jeho parťáci jezdí v zimě v divném mercedesu

  10:33aktualizováno  10:33
Kabriolet SL řady R107 patří k nejslavnějším mercedesům všech dob. V bizarně upraveném voze se projíždělo trio bývalých moderátorů Top Gearu Jeremy Clarkson, James May a Richard Hammond v britském městě Cobham.

Štíhlý elegantní kabriolet spočívající na terénním podvozku s tuhými nápravami a obřími pneumatikami vyvezla vykutálená trojice pravděpodobně kvůli natáčení epizod nového pořadu, který chystá pro americký Amazon.

Mercedes R107 a z něho odvozené kupé C107 patří k nejdéle vyráběným modelům značky vůbec. Kabriolet se vyráběl od roku 1971 do roku 1989. Pod kapotou měl podélně uložené šesti nebo osmiválce (pro USA až 5,6litrové) pohánějící samozřejmě zadní kola. Kabrioletů a kupé se dohromady vyrobilo tři sta tisíc, otevřené verze mají ovšem výraznou převahu, těch vzniklo 237 tisíc.

Jeremy Clarkson a zbytek týmu pořadu Top Gear, který patřil k nejúspěšnějším pořadům britského BBC, podepsali smlouvu se společností Amazon loni v srpnu. Podle neoficiálních zdrojů má 36 dílů nové motoristické show, které vzniknou v následujících třech letech, stát 250 milionů dolarů.

Samotný Clarkson by si pak měl celkem přijít na úctyhodných 46 milionů dolarů (to je 1,1 miliardy korun). Top Gear skončil náhle v březnu 2015.

Clarkson o sobě dal vědět začátkem března, kdy na svém twitterovém účtu uveřejnil fotku detailu nabouraného vozu (Poznáte ho? Pište do diskuze pod článkem), ke které připojil komentář, že měli při natáčení „malou nehodu“:

02.března 2016 v 19:02, příspěvek archivován: 09.března 2016 v 21:25

Had a bit of an accident while filming today. pic.twitter.com/HUvzoFOqAb





Nejčtenější

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Testování reakcí okolí na auto bez řidiče. Testovací jezdec se převlékl za...
Testy aut bez šoféra: řidič převlečený za sedadlo, auto se dvěma volanty

Vývoj autonomních vozů není jen otázkou senzorů, procesorů a učících se algoritmů. Automobilky musí vyřešit i řadu psychologických problémů. Vznikají tak...  celý článek

Vedoucí rubriky Auto.iDNES.cz František Dvořák (vlevo) v diskusním pořadu...
Autosalony to mají nahnuté, jsou drahé, říká expert

Evropské autosalony to mají nahnuté. Výrobci znají mnohem efektivnější a levnější způsoby, jak auta představit. Soumrak autosalonů, jak je známe, potvrzuje ten...  celý článek

Další z rubriky

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Škoda Vision E na autosalonu ve Frankfurtu
Škoda pro koncern VW vymýšlí, jak vyrábět levná auta pro rozvojové trhy

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Škoda ve Frankfurtu představuje plány na elektrickou budoucnost. Koncept elektrického SUV Vision E ukazuje, jak bude vypadat sériový elektromobil, který dorazí...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.