Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Clarkson a jeho parťáci jezdí v zimě v divném mercedesu

  10:33aktualizováno  10:33
Kabriolet SL řady R107 patří k nejslavnějším mercedesům všech dob. V bizarně upraveném voze se projíždělo trio bývalých moderátorů Top Gearu Jeremy Clarkson, James May a Richard Hammond v britském městě Cobham.

Štíhlý elegantní kabriolet spočívající na terénním podvozku s tuhými nápravami a obřími pneumatikami vyvezla vykutálená trojice pravděpodobně kvůli natáčení epizod nového pořadu, který chystá pro americký Amazon.

Mercedes R107 a z něho odvozené kupé C107 patří k nejdéle vyráběným modelům značky vůbec. Kabriolet se vyráběl od roku 1971 do roku 1989. Pod kapotou měl podélně uložené šesti nebo osmiválce (pro USA až 5,6litrové) pohánějící samozřejmě zadní kola. Kabrioletů a kupé se dohromady vyrobilo tři sta tisíc, otevřené verze mají ovšem výraznou převahu, těch vzniklo 237 tisíc.

Jeremy Clarkson a zbytek týmu pořadu Top Gear, který patřil k nejúspěšnějším pořadům britského BBC, podepsali smlouvu se společností Amazon loni v srpnu. Podle neoficiálních zdrojů má 36 dílů nové motoristické show, které vzniknou v následujících třech letech, stát 250 milionů dolarů.

Samotný Clarkson by si pak měl celkem přijít na úctyhodných 46 milionů dolarů (to je 1,1 miliardy korun). Top Gear skončil náhle v březnu 2015.

Clarkson o sobě dal vědět začátkem března, kdy na svém twitterovém účtu uveřejnil fotku detailu nabouraného vozu (Poznáte ho? Pište do diskuze pod článkem), ke které připojil komentář, že měli při natáčení „malou nehodu“:

02.března 2016 v 19:02, příspěvek archivován: 09.března 2016 v 21:25

Had a bit of an accident while filming today. pic.twitter.com/HUvzoFOqAb





Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.