Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Clarkson a jeho partička řádí. Ochutnávka nového pořadu je skvělá

  12:30aktualizováno  12:30
The Grand Tour odstartuje za pár týdnů. Upoutávka na nový pořad tria Clarskon, Hammond a May slibuje velké věci. Amazon do velkolepého pořadu slavných motoristických showmanů investuje obrovské peníze, jen úvodní scéna prý stála tři miliony eur, to je skoro osmdesát milionů korun.

Proč taková drahota? Tvůrci si prý vymysleli, že v první scéně, kde má jet trojice moderátorů ve třech Fordech Mustang kalifornskou pouští, figuruje dalších 150 aut, dva tisíce automobilových fanoušků, akrobati a šest letadel. Prostě „velká jízda“ (grand tour). Aspoň tak to popisuje britský bulvár.

Výroba každého dílu nového pořadu, který se bude vysílat na Amazonu, má stát přes pět milionů eur. Clarkson a jeho partička mají smlouvu na tři sezony pořadu, který navazuje na slavný Top Gear. Právníci ovšem pečlivě dohlížejí na to, aby se v The Grand Tour neobjevil žádný prvek známý z předchozího působiště tria, televize BBC. Ta s novou podobou Top Gearu s novými moderátory propadla (více čtěte zde).

Trailer lákající k novému pořadu Clarksona, Hammonda a Maye napovídá, že se diváci opět mohou těšit na náramnou podívanou se supersporty, vraky, výbuchy, neposlušným velbloudem a dalšími skopičinami. Clarkson se neumí rozjet s Aston Martinem Vulcan a May má zlomenou ruku.

První šedesátiminutový díl velké jízdy se bude vysílat 18. listopadu a pak každý týden. První série má mít dvanáct dílů.





Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.