Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Svět se za tu dobu hodně změnil, řekl Clarkson o vyhazovu z BBC

  13:31aktualizováno  13:31
Nejsledovanější osoba současného motoristického showbyznysu veřejně promluvila o svých pocitech z odchodu. Rebel a bývalý hlavní moderátor motoristické továrny na peníze, jež se dvěma kolegy přinesl za minulý rok do kapes BBC přes 50 milionů liber, byl hostem Chrise Evanse v BBC Radio 2.

Fotografie Jeremyho Clarksona z roku 1991 se objevila také v televizní show Friday Night With Jonathan Ross. | foto: Profimedia.cz

Jeremy Clarkson v rozhovoru zalitoval incidentu ze 4. března, kdy napadl produkčního Oisina Tymona, a rozpovídal se také o svých pocitech z následného vyhazovu. Odchod z populárního pořadu ho prý těžce zasáhl a Top Gear přirovnával ke svému potomkovi: „Bylo to moje dítě, zbožňoval jsem ho do každého detailu. A když ze dne na den zmizí, je to velice smutné a bolestivé.“

Podle jeho slov ho potom dostihla i realita dnešního života, se kterou si předtím příliš nelámal hlavu: „Byl jsem na BBC 27 let, a když se najednou vynoříte ven, zjistíte, že svět se hodně změnil. Teprve poté, co pochopíte, jak funguje, můžete začít pracovat na tom, co bude dále,“ dodal jindy všeznalý Clarkson.

Odchod v něm zanechal velkou díru, která však potřebuje být podle jeho slov nějak zaplněna. S 350 miliony fanoušky za zády si může být Clarkson jistý, že osamocený nezůstane. Společně s parťáky Jamesem Mayem a Richardem Hammondem jsou velice horkým zbožím a jako supi kolem nich krouží celá řada televizních stanic, které správně větří obrovský příliv nových diváků a finančních prostředků.

Kdo vyhraje?

Podle aktuálních informací jsou nejdále v jednáních britská komerční stanice ITV a americký poskytovatel streamovaných médií Netflix. Odborníci favorizují spíše druhou variantu, jelikož na ITV může dojít k problémům kvůli komerčnímu charakteru televize. Co by se například stalo, když Volvo nebo Jaguar budou mít s televizí sponzorskou smlouvu a parta kolem Clarksona ve svém pořadu nové auto těchto značek odsoudí? Hodně. Clarkson z duše nenávidí, když mu někdo diktuje, co by měl dělat nebo říkat. To by mohlo vést k velkým rozbrojům a dalším průšvihům.

HVĚZDA V POTÍŽÍCH. Jeremy Clarkson, moderátor pořadu Top Gear (uprostřed), si...

Společnost Netflix stejně jako předchozí Clarksonův zaměstnavatel BBC není na reklamách závislá. Hlavní příjmy plynou z měsíčního předplatného, kterým si diváci televizní stanici zpřístupní. Skupinka odpadlíků z BBC už je údajně s dohodou poměrně daleko. Spekuluje se i o názvu pořadu, jenž by měl nést název House of Cars. Ten šikovně naráží na současný seriálový hit a vlajkovou loď tamní stanice House of Cards, pojednávající o nejvyšších patrech politické mašinérie v USA. V hlavní roli tam exceluje známé herecké eso Kevin Spacey, jenž byl k vidění například v hitech Americká krása, Svět podle Prota nebo L.A. – přísně tajné.

Trojice moderátorů se tak o nedostatek práce rozhodně bát nemusí a fanoušci se pravděpodobně brzy dočkají jejich nových eskapád. Co bude s Top Gearem, se postupně také vyjasňuje, mezi moderátory by se měla objevit i žena - více čtěte zde.

Clarksonův kolega James May se koncem března krátce vyjádřil k celé kauze:


Autoři:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Další z rubriky

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.