Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Evans z Top Gearu si vyřizuje účty s Clarksonovou partou a kritiky

aktualizováno 
Nový moderátor oblíbené britské show Top Gear Chris Evans zesměšnil trio původních moderátorů. Jeremy Clarksona, Jamese Maye a Richarda Hammonda přirovnal ke komickým postavičkám Zippyho, Bungla a Georgeho z dětského pořadu Rainbow. Ohradil se i proti vytrvalé kritice svého chování na place.

Nový moderátor Top Gearu Chris Evans | foto: ČTK

Evans označil původní moderátory oblíbené show za komické a neustále se hádající postavičky z dětského pořadu. Ve svém sloupku pro Mail on Sunday tak vrací úder za pravidelné kritiky nové verze Top Gearu, kterou vlastně ještě nikdo neviděl.

Evans ve sloupku napsal, že vyráží na cesty na natáčení „té automobilové show“. „Dobrý název, nemyslíte? Tak bych přejmenoval Top Gear, kdyby Zippy, Bungle a George vyhlásili, že vlastní veškerá nezvratná božská práva k názvu našeho pořadu,“ vzkázal v bojovném tónu Evans. Dodal, že druhou variantou je Carmageddon - název, který se mu vždycky líbil.

Chris Evans nemá převzetí Top Gearu dvakrát jednoduché, kritici se do něj pouštějí od chvíle, kdy BBC jeho jméno s novou verzí pořadu spojila. Kritika navíc zesílila poté, co vyšlo najevo, že z produkčního týmu Top Gearu odešli další důležití lidé - výkonná producentka Lisa Clark a editor Tom Ford. Evans se prý navíc při natáčení chová neurvale, alespoň se do něj pravidelně naváží britský bulvár s tím, že se při natáčení chová jako neprofesionální „diva“.

Hlavní moderátor podobné zkazky razantně popřel. „Nemáme ještě ani postavené studio, ve kterém bych se mohl chovat hulvátsky, teprve jsme ohlásili finální design. Až ho postavíme, slibuji, že do něj žádného slídila nepustím,“ vzkazuje Evans.

Nový leader Top Gearu se začátkem měsíce omlouval Britům za natáčení divoké jízdy kolegy Matta LeBlanca a automobilového chuligána Kena Blocka kolem pomníku britských veteránů v centru Londýna. Evans slíbil, že záběry pořízené BBC poblíž památníku se nebudou vysílat.

Natáčení nového Top Gearu je v plném proudu, první díly chce televize odvysílat už v květnu. Náklady na show však mezitím vzrostly o polovinu, uvádí server Mail Online. Zatímco za Clarksona dosahovaly náklady na epizodu kolem 450 tisíc liber, nyní stojí kolem 650 tisíc, což je v přepočtu přes 22 milionů korun.

Clarksonova parta natáčí konkurenční pořad:

Autor:




Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Další z rubriky

Veteránský závod Pražská noblesa
OBRAZEM: Pražská noblesa je závod, kde nevyhrává nejrychlejší

Rekordních 144 historických automobilů a motocyklů soutěžilo o uplynulém víkendu v pražské Jeremenkově ulici v závodě v pravidelnosti do vrchu. Na trať směly...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.