Diskuze
Co budeme tankovat za pár let, vodík nebo naftu?
Děkujeme za pochopení.
Guru
Nebudeme tankovat,
v servise provedete konverzi na STEORN motor s účinností 380% a jezdit budete na pohon zemským magnetismem: STEORN.NET
honzajaka
Už se těším
až tady někdo řekne proč tam čerpat vodík, když si na benzínce koupí benzín
PePa
Re: Už se těším
No, za par let si uz mozna ten benzin nekoupis...... A kdyz jo, tak pekne draze. takze tohle je takova priprava na budoucnost. http://www.electroauto.cz
Kst
Re: nafta je dražší než benzin
Čau šmejde Performere, ty jsi taky všude, kde se mluví o naftě. Už se bojím otevřít i krabičku sardinek. Založ si vlastní fórum o vodíku!
ariovistus
Atomove autá.
Inak to s tým nukleárnym pohonom ako je to uvedené nižšie by aj teoreticky šlo, ale nemohol by to byť normálny štiepny reaktor, ale skôr nukleárna batéria vyžarujúca alfa a beta žiarenie... Tá je relatívne lacná , malá a jednoduchá zostrojiť, ale je fakt že dať ľuďom do rúk plutónium by nebolo najmúdrejšie.
ja
Re: Atomove autá.
Takze vlastne takova mala tepelna elektrarna v aute :-) Na to, aby mel motor vykon 50 kW, tak by ta baterie musela vyrabet aspon 150 kW tepla :-) A samozrejme nonstop, i kdyz auto nejede, protoze jaderny rozpad regulovat nejde. A predstava, ze mam pod kapotou cca sto varnych konvic, stale pustenych, bez chlazeni... no nevim nevim.
Vis Motrix
Hujer
na co vodík ??
...na co vodík ? Stačí se vrátit k parnímu stroji a spalovat sušený kravský ho/vna a bude to ekologický jak cip
x
Rozhodnuto, upečeno? :-)
Vývoj který provádelo BMW a ukončilo před 5 lety hovořilo o 90$/barel jako hranici kdy bude vodík ve hře. Část jejich laboratorního provozu byl dokonce přístupný veřejnosti a někdo z Vás tam možná i byl, ostatně kolektory jsou v místě stále k vidění. Výsledkem bylo nejenom technické řešení, ale především ekon. kalkulace podložená praktickými testy. Pod pokličkami vývoje automobilek to značně vře s vědomím, že alternativní pohony budou to co rozdá nové karty v automobilovém průmyslu a to dost zásadně.
Jinak odpovědně mohu prohásit, že i kdyby byla ropa vyčerpána do 5ti let, pro západní svět by to žádnou pohromu neznamenalo.
Tlaky proti alt. zdrojům, jak bylo níže poznamenáno nejsou jen ze strany zpracovatelů ropy, ale i státu. Přeci jen kontrola daň. příjmů je u tohoto zdroje mnohem lépe hlídatelná.
To jen pro uklidnění pseudo paniky. O zdroji informací hovořit nebudu ani reagovat na komentáře.
Jirka
Vodik
Jen by me zajimalo, kdyz se porad mluvi o autech na vodik, kde ten vodik vezmem:-o o zadnem nalezisti kde by se dal tezit nevim. Dnes se temer vetsina technickoho vodiku vyrabi z ROPY!!! a pro vedecke a spcialni ucely vylmi cisty z vody. Vody je sice kolem nas dost, jenze ziskat vodik z vody je nesmirne energeticky narocny proces, ktery nezle podle termodynamickych zakonu proste obejit nebo nejak obelstit. Takze vodik jako palivo=nesmysl. Vodik bude palivem jenom v pripade, kdyz objevime nove technologie vyroby elektricke energie, ktere povedou ke zcela razatnimu narustu vyrobenych kWh el. energie. Zatim o takovem zdroji take nevim..... Mozna bude jednodusi se chovat mnohem setrneji k soucasnym zdrojum a neplytvat jimi tak desivym zpusobem jako dnes.
ja
Re: Vodik
Psssst, drzte hubu. Uz mame malem priklepnuty grant na palivove clanky a vy nam to malem zkazite
woodie
perpetum
...no to se divím, že ještě nikdo nevymyslel perpetum mobile ( výzkum bych předal pokračovateli rodu Járy Cimrmana )
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...