Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Co letos čeká na evropských silnicích

aktualizováno 
* draho je naopak především v Nizozemsku, ale i Belgii, Francii, Německu a Itálii

* zákaz telefonování bez hands free platí téměř v celé západní Evropě

* používání dětských sedaček je vesměs povinné, ale především bezpečné

* olovnatý benzin zmizel od většiny evropských čerpacích stanic, všude by měly být v prodeji přísady, které jej nahradí

* především v západní části Evropy obecně platí, že vozidla před přechody zastavují, aby umožnila přejít silnici chodcům

* důležitá pojištění: zelená karta a pojištění léčebných výloh

* řidič jedoucí do zahraničí vypůjčeným nebo služebním autem by měl mít od vlastníka plnou moc k užívání vozidla

* v případě nehody v zahraničí platí, že čím lepší dokumentace o nehodě, tím lépe.
* draho je naopak především v Nizozemsku, ale i Belgii, Francii, Německu a Itálii

* zákaz telefonování bez hands free platí téměř v celé západní Evropě

* používání dětských sedaček je vesměs povinné, ale především bezpečné

* olovnatý benzin zmizel od většiny evropských čerpacích stanic, všude by měly být v prodeji přísady, které jej nahradí

* především v západní části Evropy obecně platí, že vozidla před přechody zastavují, aby umožnila přejít silnici chodcům

* důležitá pojištění: zelená karta a pojištění léčebných výloh

* řidič jedoucí do zahraničí vypůjčeným nebo služebním autem by měl mít od vlastníka plnou moc k užívání vozidla

* v případě nehody v zahraničí platí, že čím lepší dokumentace o nehodě, tím lépe. Neměly by chybět fotografie, údaje o účastnících nehody i vozidlech. V každém případě se může vyplatit, když nehodu vyšetří policie.

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.