Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Co se dál s doklady děje, není vůbec moje věc

  20:13aktualizováno  20:13
Jiří Babák, majitel vrakoviště, od kterého si MF DNES koupila doklady k devatenáct let starému opelu, si je jistý: „Už to dělám roky a zákon rozhodně neporušuji. Kdybych ho porušoval, tak už se o mě dávno zajímá policie,“ tvrdí.

Odpověď má i na otázku, proč tedy prodal doklady bez vozu, což podle ministerstva dopravy porušením zákona je.

„Mohl jsem vám samozřejmě nabídnout i auto. To však nikdo nechce. Nikdo se s vrakem nechce tahat,“ dodává, přestože na skryté kameře zaměstnanec vrakoviště jasně říká, že auto, od kterého doklady pochází, je dávno zničené.

Babák odmítá i tvrzení policistů, že díky prodejcům jako on kvete obchod s kradenými auty.

„Nemůžu hlídat, co se s doklady děje dál. To je věc kupujícího. Já mám navíc přesně evidováno, komu co prodávám, a můžu to policistům doložit,“ konstatuje Babák.

„Navíc ani nevěřím, že by šlo takhle legalizovat kradená auta. Neprošla by přes stanice technické kontroly, tedy pokud by v tom nebyla nějaká korupce. To, jak tyto stanice fungují, není moje věc, ale měly by se co nejvíc kontrolovat,“ doplňuje Babák.

Autoři:


Témata: Korupce


Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Mluvčí ÚAMK Petr Vomáčka (vlevo) a odborník na problematiku emisí Libor...
ROZSTŘEL: Za problémy s filtry pevných částic může zanedbaná údržba

Ovzduší znečišťuje také doprava. Mezi nejnebezpečnější znečišťovatele patří naftová auta s poškozenými či odstraněnými filtry pevných částic. Proč je auta mají...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.