Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Co se letos nosí: Mini už zase frčí

Cestovat se dá rychle, pohodlně a s grácií, nebo úplně naopak. Co osobnost, to rozdílný vkus; proto vznikla kromě pouhých dopravních prostředků také Auta s velkým A. Taková, která se mají svému majiteli postarat nejen o náklad, ale také o ukojení vybraného vkusu. Jedno se narodilo před pěti lety ve smíšené britsko-německé rodině. Přes nejisté prognózy se má čile k světu, převrací prodejní statistiky a také zažitý názor, že styl je vyhrazen pro velká mnohamilionová auta.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marthy

30. 5. 2006 22:17
Homologované autofólie na každě auto

protisluneční i bezpečnostní

........http://www.pucalka.cz.........

0 0
možnosti

rogo

27. 4. 2006 10:16
Mini nikdy nefrčelo

bylo to za celou dobu vždy jen malé auto pro chudé, navíc prvotřídní střep střepů, co neměli prachy na normální auto. Takový anglický trabant, hodně rozšířený u socek. Někteří lidé ovšem mají rádi nostalgii a vzpomínky, tak není divu že přijde automoblilka s reklamním trhákel "limited edition" - obyčejný trik jak dostat prachy od nostalgických lidí, co trochu zbohatli.Vsadím se, že za 10 let přijde trhák "Trabant limited edition"

0 0
možnosti

Hard86

15. 5. 2006 17:37
Re: Mini nikdy nefrčelo

RvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti

Harous

27. 4. 2006 8:11
Clanek

Nic proti tomu autu, ale clanek je bud vylozene PR, nebo mi prijde ze autor sedel tech 350km vzadu cestou nekam a ted peje chvalu. Bohuzel me takovy clanek shazujou vyjadreni tohoto typu:

"a uměřené pobrumlávání výfuku dokresluje jeho křišťálově čistý zvuk do lahodné harmonie." 8-o

Pusobi to na me dojmem, ze clanek psal nekdo kdo o technice nema ani paru (ale byl dobrej na slohovky) ;-P

0 0
možnosti

pavelthelong

26. 4. 2006 22:12
trochu zastarale

pokud se dobre pamatuji, nove mini bylo chloubou tak pred 5 lety, dneska je to porad zajimave vozitko, pokud lze verit sdelovacim prostredkum, pak jeho prodej nesplnil ocekavani, dle ADACu je nadprumerne poruchove a navic extremne drahe. Stejny osud jako SMART :-( apropos, celkove hodnoceni v ADAC Testu ma horsi nez napr. Fabie 1,2 (uz vidim ty pohrdave komentare, ale ADAC testy jsou absolutne NEZAVISLE ...:-) )

0 0
možnosti

max

27. 4. 2006 0:06
Re: trochu zastarale

BMW muselo navýšit výrobu z původního plánu o 100% na tuším 100.000 aut ročně, tak nevím odkud jsou Vaše info. To že se v ČR neprodává o ničem nesvědčí, Carrera se tady taky moc neprodává.

0 0
možnosti

jenicek

26. 4. 2006 20:31
let's mini

nevim kde vzali tech 7.5l/100km to mozna tak v prospektu od bmw nebo s tim nekdo jezdil jako duchodce .. realita je nekde kolem 10l/100km .. jinak je to neskutecny mazel .. nemenil bych

0 0
možnosti

Tom

27. 4. 2006 11:58
Re: let's mini

Já ho mám a za 7,5 l se jezdit dá. JO, když na to člověk šlapné(a to většinou) tak jezdí za 9 za 10 l. :-)

0 0
možnosti

Pepin

26. 4. 2006 19:36
Mini: Nic-moc

Mini jsem několikrát řídil a moje hodnocení je NIC-MOC. Není to špatné auto, ale některé věci jsou vyřešené spatně - viz. pedály jsou malé a blízko u sebe, zadní sedadla k ničemu bez místa, atd. Za první čtvrdletí 2006 prodali v Čr 7.ks, minulý rok celkem 75.ks; to teda nevím proč píšou na idnes že Mini frčí.. řekl bych spíš že je to skrytá reklama anebo, že oproti minulému roku ztrácí podíl na trhu (Y)

0 0
možnosti

DaveQStone2

27. 4. 2006 9:58
Re: Mini: Nic-moc

cesky trh je pro BMW a MINI absolutne nezajimavy

0 0
možnosti

Sengge

26. 4. 2006 19:04
hmmm

cena z něho dělá vozítko pro snoby 8-o

0 0
možnosti

Mára

26. 4. 2006 15:25
Auto je to

pekny, ale tak mozna jako treti auto do rodiny. Jedno pro manzela, nakupka pro manzelku a tohle tak pro zabavu. Ovsem za tu cenu...nevim, nevim

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...