Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Co určí cenu hráče

aktualizováno 
POPTÁVKA Základní kritérium.
POPTÁVKA Základní kritérium. Podle toho, jaký je o hráče zájem, šroubuje prodávající jeho cenu.

KLUB Ve Spartě se každý zviditelní víc než třeba v Blšanech. Když je ale někdo extratřída, zpravidla už v Blšanech není.

KOMPROMIS Představa mateřského celku: dostat co nejvíc. Představa kupujícího: vydat co nejméně. Při vzájemných jednáních se oba ideály zpravidla mění.

PERSPEKTIVA Veterán je logicky k mání levněji než mladý talent, po zdravém je dračka mnohem víc než po věčně zraněném.

VIDINA VÝNOSU Vyhlídka na ještě lepší zpeněžení hráče je podstatná. Občas je zahrnuta i v právě realizovaném kontraktu: prodávajícímu jsou slíbena procenta z následujícího přestupu.

VĚHLAS Proskočit do evropského poháru, nejlíp i do reprezentace, a cena letí nahoru.

FORMA Klub, držící hráče s fazonou, hraje vabank: buď půjdou jeho výkony i cena ještě nahoru, nebo úplně naopak.

POST Brankáře těžko prodáte za tolik jako špílmachra nebo střelce.

POVĚST Někdo si zjistí rodinné zázemí hráče, jeho povahu i inteligenci. Fotbalista s pochybnou pověstí, byť ojedinělý talent, se prodává hůř.

REKLAMA Evropou rotují videokazety se zápasy stovek fotbalistů. Když se některý zalíbí, skočí se po něm.

FINTY Jeden z českých manažerů se přiznává k pocitu: Čím vyšší cenu prodávající nasadí, tím větší zájem vzbudí u ostatních.

SMÍRČÍ KOMISE FIFA Nakluše se před ni, když se nedohodne na ceně. Stává se to ve výjimečných případech.
Autor:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Další z rubriky

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.