Diskuze

Co v pravidlech nenajdete: v Itálii pozor na skútr, v Polsku na radar

Pravidla jsou jedna věc, mentalita šoférů v různých zemích věc úplně jiná. Když často křižujete Evropou, nemůžete si toho nevšimnout. Chorvati jsou závodníci, Italové ostražití chaotici a Švýcaři úzkostliví a opatrní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Mysel

29. 6. 2011 19:37
Az priste budete chystat podobny clanek..

..necht ho napise nekdo, kdo byl aspon jednou v zivote autem v zahranici. Jinak z toho vyjde zase takovahle vesela slatanina, ktera nijak nesouvisi s realitou.

Ale jestli to mel byt vtip, pak OK.

0 0
možnosti
VK

kalisz

27. 6. 2011 16:38
Polaci jsou tak ukazneni, ze tento vikend

jich na silnicich zemrelo 76 a k tomu je 1600 vazne zranenych. Jo a chytli jich 2500 nalitejch za volantem. Za 1 blbej vikend. Takhle veselo je na ceste do opevovaneho Gdansku, kde uz mimochodem rok a 1/2 dalnice je.

0 0
možnosti
MS

stoklis

27. 6. 2011 18:45
Re: Polaci jsou tak ukazneni, ze tento vikend

přesně tak. Jak jsou poláci ukáznění řidiči vidím každou neděli na D11. Plně naložené auto(kolikrát spíš už jen parodie na auto) a 160 minimální rychlost

0 0
možnosti
K

Kazeasch

27. 6. 2011 14:17
Zvláštní

Ze článku vyplívá, jak jsou rakušáci a dokonce i poláci vlastně ukázněni díky poctivé masáži. Ale když jedu trasu Mukulov-Brno, a vidím v zrcátku někoho kdo jede jak magor tak je to buď polák nebo rakušák. Před hrází je tušim 70 nebo možná i míň a konkrétně poláci tam běžně jedou 150-180 a předjíždí i když jedou z protisměru auta. Pravda že rakušáci jsou aspoň schopni spomalit když nemají kudy předjet, ale taky tam jezní jak šílení. Tak kde je ta jejich klidnost a ukázněnost?

0 0
možnosti
O

OKap

27. 6. 2011 12:37
D1 a levý pruh

Na naší slavné D1 se jinde než v levém pruhu jet nedá.

2 0
možnosti
PK

Petr K_.

27. 6. 2011 12:35
politická objednávka

A další článek o zlých hnusných a všudypřítomných pirátech na politickou objednávku. Už se to blíží, značky zmizí, osoba blízká v nejjednodušíš podobě zrušena tak připravujeme mediální půdu pro třicítky v obcích a radary uprostřed polí, bude to třeba, protože za měsíc se korupční byznys s pronájmem radarů za 70% z pokut rozjede na plno a spousta starostů se už nemůže dočkat.

1 0
možnosti
TP

tp2597

25. 6. 2011 12:10
Perlicka o autorovi

To, ze p. R.Svidrnoch napsal podobny clanek plny nepresnosti a nepravd, je uplne v souladu s jeho "kompetenci" v oboru - on sam totiz nezna (a porusuje) platne zakony pro provoz a rizeni vozidel v CR, takze ty zahranicni jsou pro neho jiz uplne vzdalene.

0 0
možnosti
P

prngrr

25. 6. 2011 2:16
ptákovina

Myslím, že autor píše zbytečně sebemrskačsky a Češích jako o pitomcích.

A v rakousku a německu se jezdí naprosto jinak. Třicítky na hlavních tazích městem opravdu nejsou a na okreskách se jezdí sakra rychle. A předjíždí se tam.¨

Autor je ....., ále - raději si domyslete ....

0 0
možnosti
JK

ArneFarin

25. 6. 2011 12:17
Re: ptákovina

... a alespoň v Rakousku je také dost vesnic kde je na průjezd 70.

0 0
možnosti
FM

Deph

24. 6. 2011 17:09
Rizeni jako relax

V Evropě jsem mimo ČR moc nejezdil a v Čechách mě řízení nebaví. Mám rád pohodu a tak raději vyrážím vlakem nebo busem a nechávám za mě řídit ostatní. Také mě řízení děsně unavuje, protože už takhle jsem z práce utahanej a když řídím, je to soustředění na 99 % a ještě přemýšlení a předvídání toho, co můžou udělat ti okolo Vás. Kde mě ale baví jezdit je USA. Dlouhé přesuny nejsou problémem a i to chování řidičů kolem je nějaké jiné než tady. Naposledy jsem si užíval před 2 měsíci na západě a ty 3000 km (druhé 3000 kamarád) byl krásnej relax. Strašně jsem si úžival jízdu v LA a potom ještě v horách Sierra Nevara, ale vlastně i v poušti kolem Las Vegas. A všude byli řidiči ohleduplní, nikdo nás neohrozil, nikdo nejezdil jak šnek a nikdo nelítal jak blázen. Tak třeba zase za rok...

2 0
možnosti
PT

klasickej_nymand

24. 6. 2011 15:18
Mam jeden velky problem s ceskymi ridici

Prvni vec, nikdo neni povinej na dalnici neustale 130km/h a vice uz vubec nebo predjizdet, to rikam pro tupce. Kdyz ten kamion jede 90km/h tak 110km/h ho predjedu v klidu a zase se zaradim. Zadnej problem, plnulost provozu jsem neohrzil, samozrejme tam nevjedu, kdyz vidim ze se nekdo rychle priblizuje, pockam a pak vyrazim. Kdo ho chce predjet 160km/h jeho vec, ja pokutu nechci. Ale co me vazne dostava do varu, je nedostatecny odstup. Jestlize se za me nekdo nalepi v rychlosti pres 100km/h zacne predjizdet kdyz je 5m za mnou a zaradi se zas 5m predemnou, tak mam chut strilet. To je nej nebezpecnejsi co muze byt. To jestli kolem me prosvisti 160 je fuk, ale kdyz jede ve 160 jak prase, praskne mu guma predemnou nebo me kdyz je zamnou, tak jsme mrtvi vsichni. Nemci to pochopili a kdyz muzou, tak zato pekne kasiroujou, a kamionakum obvzlast, ty maji tendenci jet za sebou "2m". Tady to dodrzuje tak 20% ridicu.

5 0
možnosti
P

prngrr

25. 6. 2011 2:03
Re: Mam jeden velky problem s ceskymi ridici

Jestli řídíš tak, jak píšeš, měl by jsi rychle vrátit řidičák Rv

0 0
možnosti
OU

24. 6. 2011 15:13
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...