Diskuze
Corbellati chce jet 500 km/h, ale nejsilnější auto Ženevy budí rozpaky
Děkujeme za pochopení.
J33i97ř29í 69H77u15m83l
to je teda ošklivost , nezajímavé i kdyby to jelo 1000 km za hodinu
H89o32n84z69a 51T55a70r
ACC 0-60 MPH
1.85*
sec
* one foot roll-out
POWER 1.914 hp kW TOP SPEED 412 km/h mph MOTOR TORQUE 2.300 Nm RIMAC C_TWO - brutálny elektromobil za 1.800.000 eur - GARAZ.TV - Ženeva 2018 https://www.youtube.com/watch?v=fxqBmW_4yfQ http://www.rimac-automobili.com/en/supercars/c_two/
H47o13n29z42a 86T66a27r
RIMAC C_TWO - brutálny elektromobil za 1.800.000 eur - GARAZ.TV - Ženeva 2018 https://www.youtube.com/watch?v=fxqBmW_4yfQ
ACC 0-60 MPM 1.85 one foot roll-out ---POWER 1.914 hp kW ----- TOP SPEED 41 km/h mph----MOTOR TORQUE 2.300 Nm----
P17e56t62r 11M11u61d94r64y47c32h
Kam se poděl italský design, působí dojmem spatlanosti supersportů kategorie Le Mans a Can Am přelomu šedesátých a sedmdesátých let, Porsche 917K, Lola T70, Ford GT40 a střecha si vzala mustr od Koenigsegga, no hrůza
T51o35m29a14s 76R70o62t73t
No sebevědomí Italum nikdy nechybelo! Ta skutecnost tomu sebevedomi ale ne vzdy odpovidala...
M88a25r16c92e72l 97B68a44k69o12š
Za prirovnanie k značkám Bugatti, Ferarri, Lamborghini, McLaren by si autor zaslúžil prefackať. O Alfa Romeo model 33 Stradale ani nehovorím. Troška úcty. Je dnes veľmi v móde vyzdvihovať senzácie ktoré ešte reálne asi ani nešli ("chce jet"). Auto pôsobí hrozne spracované, narýchlo, na kolene, diely nesedia, dokonca sú krivé, spoje neladia. Výfuk krivo. Nanitované svetlo, orámovanie zložené s dielov, svetlo nemá kryt. Pôsobí to veľmi amatérsky.
J14a14n 16Č89e71r17n76ý
Přirovnávat tuhle obludu k Alfě Romeo Tipo 33 Stradale je urážka olbřímích rozměrů.
M32i93r67e46k 47G91a32j89e26r
Tohle nemuze jet ani 300 km/h, protoze to bude aerodynamicky nestabilni. A take nevidim, kudy by se k motoru dostal dostatek potrebneho vzduchu na spalovani takoveho mnozstvi paliva.
J21o83s25e65f 26N13a53j28m41a55n
A ve skutečnosti je to ještě složitější s chlazením.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...