Diskuze
Crash test miniškody: citigo má pět hvězd, za rok by to bylo horší
Děkujeme za pochopení.
Vifon
Pravda je jiná, Škodovku nikdo netestoval!!!
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/18938-vw-up-v-narazovych-testoch-obstal-ziskal-5-hviezdiciek/
radaumacher
Re: Pravda je jiná, Škodovku nikdo netestoval!!!
Kdybyste si nepřečetl jen nadpis ale i první odstavec, nejste tu teď pro smích.
Tomash
Takovej reklamni trik
Hvezdicky nevypovidaji o nicem, spis maj uvadet jak silnej naraz tu plechovku otevre, tohle auto je rakev na koleckach.
roedor
Re: Takovej reklamni trik
a ještě je to šeredný jak noc, teď to všude předvádějí naživo
Cowboy.from.hell
Ale kdeže hvězdičky
ESSR se nám domnívá, že direkce směr -> povinné ESP v nových autech, <- automaticky zajistí snížení nehodovosti. Želbohu stále jsou to však řidiči, kteří chybují. Uhni, jedu na červenou! A uhni vole! jedu jako prase ESP napravit neumí.
Le Miserable
Re: Ale kdeže hvězdičky
SESR, jinak souhlas.
tobino
xxxxx
a k čemu to je když umrtnost na zadní sedačce při havárii 3dv aut je víc než 60%
JeFFik
Re: xxxxx
jasně deset ťukanců ve městě a 6 mrtvých na zadních sedadlech
obecní slouha z Klacíkova
Tyhle pidiauta můžou mít hvězdiček x
Dokud ho nezmáčknou mezi seba dva kamčáky.
black_jack se srazil s cenzorem
Re: Tyhle pidiauta můžou mít hvězdiček x
na to ti nepomuzou ani hvezdicky u jinejch aut...
pucyk
V nákupním centru to vystavovali. ŠKODA CÍgo.
Mělo to otevřené dveře - tenoučké, oproti ostatním autům. Přístrojová deska osekaná. Ježišmarijájosef, o čem se tu bavíte?
airwar
Re: V nákupním centru to vystavovali. ŠKODA CÍgo.
V Brně ji měli v bývalém Carefouru, byl tam klid tak jsem neoddolal a sedl jsem si do ní, a přesto že jsem štíhlej, mám jen 183 cm a 75 kg, tak i když jsem dal sedadlo úplně do zadu nebyl jsem se schopen tam směstnat tak abych mohl přirozeně držet volant, o příjemné poziciu nohou na pedálech ani nemluvě. O tom že v této konfiguraci prostor na nohy na zadních sedadlech v podstatě neexistuje ani nemluvím. Seděl sjem už v několika podobných autech a pocit z nich byl podobný - pokaždé si připadám jak sardinka. Pro koho tyhle auta dělají je mě záhadou.
l.g
Snaha dobrá
Ale přes všechny hvězdy výrobci prostě nemohou zamaskovat to, že malá a lehká auta jsou na silnici oproti větším a těžším v obrovské nevýhodě a úroveň bezpečnosti je tak nesrovnatelná.
nepetr
Re: Snaha dobrá
Myslíte? Máte dojem že třeba SUV jsou bezpečnější než střední třída. Vyladit deformační zonu u malého vozu je mnohem jednodušší než u vozu většího kde jdou opěrné body dále od sebe tudíž víc hmoty která se může kroutit a lámat. Pohltí tak sice více energie a deforamce prosotoru pro cestující je větší. Například třídveřová varianta stejného vozu má lepší výsledky při testech než varianta čtyřdvéřová. Nehledně na to že vozidla tohoto typu jsou určená do městkého provozu max. na přejetí po městském okruhu. To že se tyto auta objevují na dálnicích je už věc každého majitele a musí počítat že náraz např. v 80 km/h bude na těle od pásů cítit víc než třeba v Octávce.
roedor
Vypnutí airbagu za 1000 v servisu?
To ještě existuje?
f0rr35t
Re: Vypnutí airbagu za 1000 v servisu?
Tím je spíš myšleno, že ti za 1000 Kč přidají do auta krabičku, ve které kdykoli před jízdou otočíš klíčem a tím aktivuješ/deaktivuješ airbagy na straně spolujezdce
lordhelma
tak se mrkni na tenhle crash test
podstatne vetsi, tezsi (a starsi) Volvo proti prcku Renault Modus. Myslim, ze ty narazove testy k necemu jsou... samozrejme nejsou vseobjimajici, ale k necemu jsou urcite
lordhelma
Re: tak se mrkni na tenhle crash test
mladej.milionar
nebezpecny
Jak už tu někdo psal - malý plechovky nikdy bezpečný nebudou. K čemu je takový piksle 5 hvězd, když 90% aut na silnici má o dost vyšší hmotnost jak tohle. Takovej čelňák s BMW nebo Audi a těch 5 hvězd si může řidič citigo namalovat tak na hrob.
;-)
Re: nebezpecny
Evropa se přehnaně soustedí na nárazové testy. Bezpečnost posádky je hlavně o tom, jaký je řidič a jaký má technický stav vozidla. Vždy mě vyděsí, když vidím běžného českého řidiče v 15 let staré prorezlé ojetině z německa po havárii jet na hranici možností svých i vozu s přesvědčením, že vůz měl přece výborné nárazové testy a nemůže se nic stát.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.