Diskuze
Crash test miniškody: citigo má pět hvězd, za rok by to bylo horší
Děkujeme za pochopení.
Vifon
Pravda je jiná, Škodovku nikdo netestoval!!!
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/18938-vw-up-v-narazovych-testoch-obstal-ziskal-5-hviezdiciek/
radaumacher
Re: Pravda je jiná, Škodovku nikdo netestoval!!!
Kdybyste si nepřečetl jen nadpis ale i první odstavec, nejste tu teď pro smích.
Tomash
Takovej reklamni trik
Hvezdicky nevypovidaji o nicem, spis maj uvadet jak silnej naraz tu plechovku otevre, tohle auto je rakev na koleckach.
roedor
Re: Takovej reklamni trik
a ještě je to šeredný jak noc, teď to všude předvádějí naživo
Cowboy.from.hell
Ale kdeže hvězdičky
ESSR se nám domnívá, že direkce směr -> povinné ESP v nových autech, <- automaticky zajistí snížení nehodovosti. Želbohu stále jsou to však řidiči, kteří chybují. Uhni, jedu na červenou! A uhni vole! jedu jako prase ESP napravit neumí.
tobino
xxxxx
a k čemu to je když umrtnost na zadní sedačce při havárii 3dv aut je víc než 60%
JeFFik
Re: xxxxx
jasně deset ťukanců ve městě a 6 mrtvých na zadních sedadlech
obecní slouha z Klacíkova
Tyhle pidiauta můžou mít hvězdiček x
Dokud ho nezmáčknou mezi seba dva kamčáky.
black_jack se srazil s cenzorem
Re: Tyhle pidiauta můžou mít hvězdiček x
na to ti nepomuzou ani hvezdicky u jinejch aut...
pucyk
V nákupním centru to vystavovali. ŠKODA CÍgo.
Mělo to otevřené dveře - tenoučké, oproti ostatním autům. Přístrojová deska osekaná. Ježišmarijájosef, o čem se tu bavíte?
airwar
Re: V nákupním centru to vystavovali. ŠKODA CÍgo.
V Brně ji měli v bývalém Carefouru, byl tam klid tak jsem neoddolal a sedl jsem si do ní, a přesto že jsem štíhlej, mám jen 183 cm a 75 kg, tak i když jsem dal sedadlo úplně do zadu nebyl jsem se schopen tam směstnat tak abych mohl přirozeně držet volant, o příjemné poziciu nohou na pedálech ani nemluvě. O tom že v této konfiguraci prostor na nohy na zadních sedadlech v podstatě neexistuje ani nemluvím. Seděl sjem už v několika podobných autech a pocit z nich byl podobný - pokaždé si připadám jak sardinka. Pro koho tyhle auta dělají je mě záhadou.
l.g
Snaha dobrá
Ale přes všechny hvězdy výrobci prostě nemohou zamaskovat to, že malá a lehká auta jsou na silnici oproti větším a těžším v obrovské nevýhodě a úroveň bezpečnosti je tak nesrovnatelná.
nepetr
Re: Snaha dobrá
Myslíte? Máte dojem že třeba SUV jsou bezpečnější než střední třída. Vyladit deformační zonu u malého vozu je mnohem jednodušší než u vozu většího kde jdou opěrné body dále od sebe tudíž víc hmoty která se může kroutit a lámat. Pohltí tak sice více energie a deforamce prosotoru pro cestující je větší. Například třídveřová varianta stejného vozu má lepší výsledky při testech než varianta čtyřdvéřová. Nehledně na to že vozidla tohoto typu jsou určená do městkého provozu max. na přejetí po městském okruhu. To že se tyto auta objevují na dálnicích je už věc každého majitele a musí počítat že náraz např. v 80 km/h bude na těle od pásů cítit víc než třeba v Octávce.
f0rr35t
Re: Vypnutí airbagu za 1000 v servisu?
Tím je spíš myšleno, že ti za 1000 Kč přidají do auta krabičku, ve které kdykoli před jízdou otočíš klíčem a tím aktivuješ/deaktivuješ airbagy na straně spolujezdce
lordhelma
tak se mrkni na tenhle crash test
podstatne vetsi, tezsi (a starsi) Volvo proti prcku Renault Modus. Myslim, ze ty narazove testy k necemu jsou... samozrejme nejsou vseobjimajici, ale k necemu jsou urcite
mladej.milionar
nebezpecny
Jak už tu někdo psal - malý plechovky nikdy bezpečný nebudou. K čemu je takový piksle 5 hvězd, když 90% aut na silnici má o dost vyšší hmotnost jak tohle. Takovej čelňák s BMW nebo Audi a těch 5 hvězd si může řidič citigo namalovat tak na hrob.
;-)
Re: nebezpecny
Evropa se přehnaně soustedí na nárazové testy. Bezpečnost posádky je hlavně o tom, jaký je řidič a jaký má technický stav vozidla. Vždy mě vyděsí, když vidím běžného českého řidiče v 15 let staré prorezlé ojetině z německa po havárii jet na hranici možností svých i vozu s přesvědčením, že vůz měl přece výborné nárazové testy a nemůže se nic stát.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?
Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč