Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Crash test ojetiny: nové auto nemusí být bezpečnější

Že za určitých okolností může být bezpečnější deset let staré auto než mnohem novější vůz, dokázala dvojice crash testů, kterou provedla Technická univerzita Berlín.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Žabant

25. 10. 2007 21:08
Bakariště forever, týtý

chlapi !!! Najlepša je Bakara !! To je pozov... R^;-D;-D

0 0
možnosti

Tom

25. 10. 2007 15:44
Životnost auta je 3 roky

Na takovou jsou dnes projektována, odpovídá tomu výběr materiálů i zpracování.

Po skončení leasingu je jedinou cestou ihned vůz odprodat do bazark a koupit nový. Jinak se problémům majitel nevyhne.

Doba, kdy se škodovka 105 dědila v rodině z otce na syna, je už dávno pryč.

0 0
možnosti

Milan1

26. 10. 2007 14:00
Re: Životnost auta je 3 roky

Taky auta měním po 3 letech. Ale socky jsou z tebe teď vytočený... Já se ve středu na diskuzi navážel do čepičářů s Š 100,105,120, Favoritem či  Feldou s vajíčkama za zamlženým oknem a to jsi měl vidět ty reakce!!!!!! ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

xcvnbm

25. 10. 2007 10:22
garantovaná funkčnost

u sebe v manuálu jsem našel, že funkčnost airbagů není po 8 letech vůbec garantována, v jiném 5 roků.... v případě provozu bez havárií, oprav elektroniky

u některých aut airbag chcípne klidně i po výměně baterky

0 0
možnosti

N4N0B1T

24. 10. 2007 20:30
R19 ruleZ

Vybrali spatny auto pro porovnani. R19 neni zadny nebezpecny krap. Na tu dobu to bylo fakt jedno z nejbezpecnejsich aut. Dokonce v crash testech porazilo treba forda escorda a seata toledo! Za ty prachy nic lepsiho neporidite!

http://www.dailymotion.com/video/x39u3k_renault-19-chamade_auto :-)

0 0
možnosti

alien

24. 10. 2007 16:27
auta?

tak jsem si myslel, ze si prectu neco o autech, a oni mezi to radi i reanaulty :-P Vzdyt je to patrne uz z toho znaku <> ;-D

Navic to vyrobili soudruzi v socialisticke Francii = :-©

0 0
možnosti

homeles

24. 10. 2007 16:33
Re: auta?

R^;-D;-DR^

od francouzů skousnu jedině hořtici

0 0
možnosti

milbin

24. 10. 2007 16:20
Zajímavé

Tak nevím, co mi měl dát tento článek... :-(

0 0
možnosti

Petr

24. 10. 2007 15:44
No jo no Renault... Měli testovat nějaké auto.

0 0
možnosti

chekov

24. 10. 2007 15:12
Nové auto????

Pane redaktore, pokud jsem článek dobře přečetl, jednalo se o dvě ojetiny, jen jinak staré.

První auto, bylo staré 10 let a v průměru s ním majitel najezdil 20 000 km ročně. Druhé auto, které bylo v technicky horším stavu bylo staré 3 roky a v průměru s ním ročně majitel najezdil 66 700 km. Navíc mohlo být bourané...

Marně jsem v článku hledal pro porovnání tet nového auta, jak slibuje nadpis. Možná byste měl slovo "nové" nahradit slovem "novější"L nebo "mladší". Ale to by pak článek neměl nádech senzačního odhalení, že?

Rv

0 0
možnosti

jarda 41

24. 10. 2007 15:10
Jiné pásy s airbagy?

Síla s jakou bezpečnostní pásy udrží posádku na svých místech, je u aut bez airbagů vyšší. U aut s airbagy se účinek rozkládá mezi nafukovací vak a pásy.

To je mně novina. Já byl na tom, že jsou pásy stejné, jen navíc vybavené předpínači. Ford Fusion.

0 0
možnosti

MP

25. 10. 2007 10:44
Re: Jiné pásy s airbagy?

Nejsou stejné, starší pásy drží víc. Staré pásy měly jen doraz, kdežto dnes je pás pod zátěží pořád kontrolovaně odvíjen. Proto je tam pak taky ten airbag a když se nenafoukne, zakousneš se do volantu. A předepínač má jen za úkol vymezit vůle mezi člověkem a pásem, aby tělo bylo brzděno pásem hned od začátku.

0 0
možnosti

Trabush

24. 10. 2007 13:57
šrot

No jo, mnoho lidí řeší, kdo má větší šrot než ten druhý. Kdo ho má lepšího, většího, silnějšího...:-)

Já jezdim v Trabantu a užívám si kvality, spolehlivosti a úspornosti svého vozu. Navíc Trabi má srdce!V To ale dnes lidem moc neříká...

0 0
možnosti

Radek

24. 10. 2007 14:19
Re: šrot

Trabi ma srdce ?? to sou ale kecy... Hlavne desne smrdi.. Tak doufam ze se Ti co nejdrive rozpadne a konecne si koupis auto...;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...