Diskuze
Americký test zjistil, že SUV nejsou tak bezpečná, jak si mnozí myslí
Děkujeme za pochopení.
V87l78a36d49i10s91l35a14v 89B59u60r28y43š19e88k
SUV jsou bezpečnější už jen proto, protože jsou mnohem pohodlnější, po 10 nových nízkých autech jsem koupil jíž druhé SUV a ten rozdíl je fakt dost velkej, při mých cestách třeba do Řecka je to už fakt poznat a to jsem starší, co se týká vlastní zkušeností s bezpečností, tak možná díky SUV žiju, skočila mně v rychlosti 120 km v hodině před SUV srna, v autě, kde řidič sedí 5 cm nad vozovkou by to mohl být docela problém, SUV srnu nenabralo, ale přeskočilo, po zjištění nějakých šrámů bylo možno pokračovat v jízdě, dokonce ta srna utekla. jestli jsou SUV jen móda, která opadne, tak za sebe můžu říct, že u SUV zůstanu bez ohledu na módu až do své motoristické smrti
V25á14c94l38a28v 44Z94e28l80i89n46k74a
Aha, ve 120 jste ve svém SUV "přeskočil" cca 3/4 metru vysoké zvíře tak dobře, že odběhlo po svých? No nic, tady je asi jakákoli diskuse marná.
T43o11m61á87š 66J54a67n26í98r21e14k
Tak SUV si lidi kupujou hlavne kvuli pohodli, protoze se v tom sedi rozhodne lip nez v nizkem aute. O daleko lepsim, cili bezpecnejsim, rozhledu ani neni treba mluvit. No a taky samozrejme kvuli bezpecnosti. Nejvetsi SUV jako GL ma 2.3 tuny, Q7 bezmala 2 tuny, coz oproti treba superbu (1.3) nebo oktavce (1.2) nebo tunove fabii je trochu nepomer. U celniho narazu je to uz mozna vyrovnane (hlavne u novejsich SUV, starsi zas nebyly tak pevne), ale u bocniho je stale kompatibilita s malymi vozy velmi spatna, takze tam je male auto nebezpecne. Ale at je to jak chce, SUV je proste pohodlnejsi, prostornejsi (pokud treba clovek vyslovene nenarazi na nejaky paskvil jako BMW x6, kde i pres obri vnejsi rozmery, je min mista nez v jednickove oktavce), bezpecnejsi, zkratka lepsi, taky bych radeji SUV;) Ale vzpominam na ty billboardy v USA:) https://content.govdelivery.com/attachments/ORDOT/2014/02/04/file_attachments/268149/ODOT_BuckleUpBB_Small.jpg
J90i62ř87í 28S60c92h81w76a71c94h
tak srovnávat GL nebo Q7 se Supem nebo dokonce s Fabií za pětinovou cenu je nesmysl. Nízký mercedes nebo BMW za 2-3 miliony váží možná o 100-200 kilo méně a nejsou o nic méně bezpečnější než výše uvedená SUV.....
L85u53k80á76š 58N38o52v82ý
Z SUV je lepší výhled přes ty ostatní SUV, líp se s ním projíždějí retardéry, tramvajové pásy a rozbité silnice, lépe se s ním parkuje na chodníku nebo na trávě. SUV má mnoho výhod a do města je to jasná volba. :D
O50d71s93t13r10a13n74ě40n25ý 44U34ž97i22v74a78t56e56l
L79u20c17i25e 24F43o90r53m92á46n12k27o39v62á
Setkávám se s tím, že řidiči SUV běžně nemají například tušení, že existuje něco jako přednost zprava. Takže jezdím s očima na šťopkách a na křižovatkách, kde není přednost upravená dopravními značkami ani semafory, dávám přednost SUV, i když ji mám ve skutečnosti já, protože je mi jasné, že řidič/ka 1) můj Auris nejspíš ani nevidí, 2) i kdyby viděl/a, pojede dál jako tank.
Ano, dělají to i řidiči v jiných autech, ale u řidičů SUV je toto chování (v mé vlastní zkušenosti) takřka stoprocentní.
P30e87t30r 32A91l50t80m73a83n
Zabit se muzu v cemkoliv, presto jsem v mem 3tunovem GL pomerne imunni vuci vsem spechajicim dealerum v oktavkach, kteri jezdi jako magori... nikdy se SUV nevzdam
D97a37n48i81e69l 97J79a80n23k41o
Statistiky ALE mluví celkem jasně - nejnebezpečněji jezdí ti co mají pocit "bezpečného" auta .... a jen na okraj fyziku neokecáš ale to ty asi nepochopíš ....
M27a61r54e72k 36Ř38e12h59á16č66e71k
Tak to je zas clanek o nicem. Ze zadne auto neni bezpecne, asi uz vime vsichni. Naivne jsem cekal, ze se aspon dozvime, o kolik jsou SUV bezpecnejsi nez nizka auta, ale ne. Jen jsem se dozvedel, ze ani SUV neni 100% bezpecny. Fakt prekvapko. Dik, redakce.
V23á85c80l14a77v 33Z54e55l64i16n98k46a
No, ono to totiž není tak snadné stanovit a ještě obtížnější je výsledky prezentovat tak, aby se machři v SUV moc neurazili. Pokud to totiž vezmeme skutečně globálně, tak o nic. Když to dobře půjde. On každý vidí výhody vyššího těžšího auta při střetu. Ale pokud si projdete statistiky, tak zjistíte, že velká většina nehod s fatálními následky nejsou střety s protijedoucím autem, ale nárazy do pevných překážek po nedobrovolném opuštění vozovky. A tam jsou SUV s vyšším těžištěm a horšími jizdními vlastnostmi naopak v nevýhodě. Na internetu najdete x příkladů situací, ve kterých se SUV dostala vážných potíží, zatímco normální automobily je ustály bez problémů. Automobiláři vám mimo kamery řeknou, že SUV byl hlavně marketing. Vzniklo to původně jako hračka pro zbohatlíky a ostatní automobilky se začaly opičit.
P27e86t93r 18S83t94e66i31n13e96r
A stejně si koupím SUV (kompaktní). Já prostě nechci sedět zadkem skoro na zemi :D
P45e67t74r 25H92o93r88á90k
Nějaká fobie? O asfalt nikdo nedrhne v žádném autě.
R17o21m84a50n 66P76o90l74á35č34e57k
Reálný crahtest tu byl minulý týden, kdy ve Švédsku Volvo vzalo kamion na okresce. řidič z Volva se oklepal a vystoupil s oděrkami...
JInak nic světoborného.... Tyhle nárazy jsou průserové pro všechny auta...
Z35b27y25n30ě54k 49J44a93n75d21a
Jako o kolik se posunula ta zeď? :-)
O49d19s87t45r46a12n17ě60n61ý 74U25ž34i38v21a42t45e36l
V40o91k29o41u96n 55V71l27a51d54i70m53i59r
Mozna podobne jako kdyz se v roce 1973 u Ceskeho Brodu celne srazilFiat 128 s policejni Volhou.
Hadejte ktera posadka dopadl hur.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!