Diskuze

Americký test zjistil, že SUV nejsou tak bezpečná, jak si mnozí myslí

Proč si lidé kupují čím dál víc SUV? Jde samozřejmě o módní záležitost, spousta lidí ovšem tvrdí, že je kupují pro svoji rodinu, protože SUV jsou bezpečná. Nárazový test amerického institutu pro bezpečnost IIHS odhalil, že to příliš neplatí. Bez chyb totiž prošla jen dvě auta z osmi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

SUV jsou bezpečnější už jen proto, protože jsou mnohem pohodlnější, po 10 nových nízkých autech jsem koupil jíž druhé SUV a ten rozdíl je fakt dost velkej, při mých cestách třeba do Řecka je to už fakt poznat a to jsem starší, co se týká vlastní zkušeností s bezpečností, tak možná díky SUV žiju, skočila mně v rychlosti 120 km v hodině před SUV srna, v autě, kde řidič sedí 5 cm nad vozovkou by to mohl být docela problém, SUV srnu nenabralo, ale přeskočilo, po zjištění nějakých šrámů bylo možno pokračovat v jízdě, dokonce ta srna utekla. jestli jsou SUV jen móda, která opadne, tak za sebe můžu říct, že u SUV zůstanu bez ohledu na módu až do své motoristické smrti

0 0
možnosti
VZ

Aha, ve 120 jste ve svém SUV "přeskočil" cca 3/4 metru vysoké zvíře tak dobře, že odběhlo po svých? No nic, tady je asi jakákoli diskuse marná.

3 0
možnosti
TJ

Tak SUV si lidi kupujou hlavne kvuli pohodli, protoze se v tom sedi rozhodne lip nez v nizkem aute. O daleko lepsim, cili bezpecnejsim, rozhledu ani neni treba mluvit. No a taky samozrejme kvuli bezpecnosti. Nejvetsi SUV jako GL ma 2.3 tuny, Q7 bezmala 2 tuny, coz oproti treba superbu (1.3) nebo oktavce (1.2) nebo tunove fabii je trochu nepomer. U celniho narazu je to uz mozna vyrovnane (hlavne u novejsich SUV, starsi zas nebyly tak pevne), ale u bocniho je stale kompatibilita s malymi vozy velmi spatna, takze tam je male auto nebezpecne. Ale at je to jak chce, SUV je proste pohodlnejsi, prostornejsi (pokud treba clovek vyslovene nenarazi na nejaky paskvil jako BMW x6, kde i pres obri vnejsi rozmery, je min mista nez v jednickove oktavce), bezpecnejsi, zkratka lepsi, taky bych radeji SUV;) Ale vzpominam na ty billboardy v USA:) https://content.govdelivery.com/attachments/ORDOT/2014/02/04/file_attachments/268149/ODOT_BuckleUpBB_Small.jpg

2 5
možnosti
JS

tak srovnávat GL nebo Q7 se Supem nebo dokonce s Fabií za pětinovou cenu je nesmysl. Nízký mercedes nebo BMW za 2-3 miliony váží možná o 100-200 kilo méně a nejsou o nic méně bezpečnější než výše uvedená SUV.....

1 0
možnosti
LN

L14u41k33á95š 61N16o71v92ý

22. 6. 2018 23:34

Z SUV je lepší výhled přes ty ostatní SUV, líp se s ním projíždějí retardéry, tramvajové pásy a rozbité silnice, lépe se s ním parkuje na chodníku nebo na trávě. SUV má mnoho výhod a do města je to jasná volba. :D

6 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 1
možnosti
LF

Setkávám se s tím, že řidiči SUV běžně nemají například tušení, že existuje něco jako přednost zprava. Takže jezdím s očima na šťopkách a na křižovatkách, kde není přednost upravená dopravními značkami ani semafory, dávám přednost SUV, i když ji mám ve skutečnosti já, protože je mi jasné, že řidič/ka 1) můj Auris nejspíš ani nevidí, 2) i kdyby viděl/a, pojede dál jako tank.

Ano, dělají to i řidiči v jiných autech, ale u řidičů SUV je toto chování (v mé vlastní zkušenosti) takřka stoprocentní.

0 0
možnosti
PA

P67e44t23r 34A48l61t69m78a64n

22. 6. 2018 23:04

Zabit se muzu v cemkoliv, presto jsem v mem 3tunovem GL pomerne imunni vuci vsem spechajicim dealerum v oktavkach, kteri jezdi jako magori... nikdy se SUV nevzdam!

1 3
možnosti
DJ

Statistiky ALE mluví celkem jasně - nejnebezpečněji jezdí ti co mají pocit "bezpečného" auta .... a jen na okraj fyziku neokecáš ale to ty asi nepochopíš ....

6 0
možnosti

Tak to je zas clanek o nicem. Ze zadne auto neni bezpecne, asi uz vime vsichni. Naivne jsem cekal, ze se aspon dozvime, o kolik jsou SUV bezpecnejsi nez nizka auta, ale ne. Jen jsem se dozvedel, ze ani SUV neni 100% bezpecny. Fakt prekvapko. Dik, redakce.

1 0
možnosti
VZ

No, ono to totiž není tak snadné stanovit a ještě obtížnější je výsledky prezentovat tak, aby se machři v SUV moc neurazili. Pokud to totiž vezmeme skutečně globálně, tak o nic. Když to dobře půjde. On každý vidí výhody vyššího těžšího auta při střetu. Ale pokud si projdete statistiky, tak zjistíte, že velká většina nehod s fatálními následky nejsou střety s protijedoucím autem, ale nárazy do pevných překážek po nedobrovolném opuštění vozovky. A tam jsou SUV s vyšším těžištěm a horšími jizdními vlastnostmi naopak v nevýhodě. Na internetu najdete x příkladů situací, ve kterých se SUV dostala vážných potíží, zatímco normální automobily je ustály bez problémů. Automobiláři vám mimo kamery řeknou, že SUV byl hlavně marketing. Vzniklo to původně jako hračka pro zbohatlíky a ostatní automobilky se začaly opičit.

6 0
možnosti
PS

A stejně si koupím SUV (kompaktní). Já prostě nechci sedět zadkem skoro na zemi :D

1 2
možnosti
PH

P22e21t92r 24H89o97r50á46k

22. 6. 2018 22:21

Nějaká fobie? O asfalt nikdo nedrhne v žádném autě.

2 1
možnosti
RP

Reálný crahtest tu byl minulý týden, kdy ve Švédsku Volvo vzalo kamion na okresce. řidič z Volva se oklepal a vystoupil s oděrkami...

JInak nic světoborného.... Tyhle nárazy jsou průserové pro všechny auta...

1 0
možnosti
ZJ

Jako o kolik se posunula ta zeď? :-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
VV

Mozna podobne jako kdyz se v roce 1973 u Ceskeho Brodu celne srazilFiat 128 s policejni Volhou.

Hadejte ktera posadka dopadl hur.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!