Diskuze
Americký crashtest potvrdil, že na straně řidiče jsou auta pevnější
Děkujeme za pochopení.
J52a35k78u37b 73S79e27k52e89r93a
Měli by u WV vymyslet nějaký software k změně výsledků při měření...
P75e79t66r 42M27i90c49h38a56l
A byly doby, kdy u spolujezdce nebyl ani airbag.
M42a14r32t19i32n 54H19o97u63b98a
tak byly doby, kdy nebylo ani abs, esp, dokonce ani bezpecnostni pasy a hlavove operky :)
A27n66t75o39n84í19n 26S49e32b15e55r38a
To se ví žu dávno a místu spolujezdce se říká "Sedadlo smrti" už od pradávna.
K24a85r42e94l 85H78o71r41á21k
Podvádí úplně stejně jako s emisemi nebo spotřebou. Auto konstruují tak, aby vyhovělo testu, v praxi je pak všechno jinak.
J41a24n 73T87a87r29a26b56a
Kam jde typicky tento typ nárazu (přesazený střet protijedoucích vozidel) u aut s volantem na levé straně? Na stranu řidiče, takže to vyztužení celkem chápu. Navíc u drtivé většiny aut s motorem napříč je motor více vpravo před spolujezdcem a před řidičem je převodovka. To je dost velký rozdíl v hmotnosti a tuhosti masy.
R81a64d80e63k 52H71o36d98a50ň
Pokaždé když se řeší "ekologie ve městech", argumentuje se tím, že 9x % vozů jezdí s jednou osobou. Je logické, že se pak auta dělají tak, aby chránila právě tu osobu nejlépe, ne? Samozřejmě v okamžiku kdy jste na tom sedadle které je obsazeno pouze z (100 - 9x) %, je to nepříjemné ;)
J80i33ř10í 50Z26ý32k11a
je logické ochránit celou posádku, protože umřít mi zbytek rodiny, tak si to jako řidič jdu vyzkoušet znovu proti stromu.
Jenže automobilky na to v honu za zisky kašlou. Podívejte se na konstrukci aut (na google zkuste hledat body structure) a každému musí být jasné, že u většiny aut jsou nejméně chráněná ta nejcennější místa - tam kde sedí děti. Málokterá automobilka v těchto místech používá vysokopevnostních ocelí a dodatečných výztuh. Spoléhají jen na to, že je tam ještě kufr. A když se pak podíváte na výsledky hromadných nehod, kdy se zadní části automobilů hroutí jak z papíru zatímco místo řidiče zůstává jako zázrakem nepoškozené ...
P14e89t45r 75S36p67á40l36e31n87k85a
To je stejné jako pseudoaféra dieselgate... Testy se dělají takto, tak se to postaví na testy. Nazdar.
J51i11ř50í 95Z88ý10k92a
ne všichni to tak dělají ...
M50a50r73t73i70n 23K15u94ř45í96t48k41a
Aby byl ten test měl větší váhu, bylo by třeba udělat stejný test na úplně stejném vzorku aut s řízením vpravo.
V69á24c91l72a82v 97P82a49v29e24l34e54k
No já teda nevím, ale řidič je při nehodě přítomen vždy, tak mne to tak nepřekvapuje. Co mne však překvapuje je to, že auta mají "více hvězdiček" v testech bezpečnosti i při snižování tuhosti materiálů. Vše je lehčí, štíhlejší...
T96o98m83á44š 10D57o75m81i36n40i28k
Neřekl bych, že dochází ke snižování tuhosti karosérie, jejích výztuh a nosných částí.
M32a42r87t89i27n 70Š59t38ě67p97á15n59e72k
To je tak, kdyz se auta stavi tak aby prosla crash testy a aby obstala pri nehode je az na druhem miste. Treba Saab byl znamy tim, ze si delal sve crash testy podle statistik pojistovnen a urcite ne jen on.
M35i26c29h40a16l 37N30a96j46m23a13n
A kde je ten Saab teď?
K40a22r47e19l 46V52a78c60h78u87t
Některé vozy dopadly lépe, jiné trochu hůře - z článku však nevyplývá, že by právě VW Passat nějak "propadl".
J90i66ř52í 47H24l35i68s41n85i38k50o84v49s64k16ý
VW si často dělá ze svých klientů dobrý den.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Rodinný dům v Soběslavi rohový se zahrádkou
Zátkova, Soběslav - Soběslav II, okres Tábor
3 950 000 Kč