Diskuze

Americký crashtest potvrdil, že na straně řidiče jsou auta pevnější

Americký institut pro bezpečnost silniční dopravy IIHS vyzkoušel svůj náročný test čelního nárazu s malým přesahem na stranu spolujezdce. Volkswagen Passat pro severní Ameriku propadl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Měli by u WV vymyslet nějaký software k změně výsledků při měření...

3 1
možnosti

P45e22t42r 21M24i54c19h51a34l

6. 11. 2017 11:04

A byly doby, kdy u spolujezdce nebyl ani airbag.

0 0
možnosti

tak byly doby, kdy nebylo ani abs, esp, dokonce ani bezpecnostni pasy a hlavove operky :)

2 0
možnosti

To se ví žu dávno a místu spolujezdce se říká "Sedadlo smrti" už od pradávna.

0 0
možnosti

K96a75r93e96l 98H81o66r10á25k

6. 11. 2017 10:03

Podvádí úplně stejně jako s emisemi nebo spotřebou. Auto konstruují tak, aby vyhovělo testu, v praxi je pak všechno jinak.

9 0
možnosti

J53a94n 56T48a66r83a17b61a

6. 11. 2017 10:27

Kam jde typicky tento typ nárazu (přesazený střet protijedoucích vozidel) u aut s volantem na levé straně? Na stranu řidiče, takže to vyztužení celkem chápu. Navíc u drtivé většiny aut s motorem napříč je motor více vpravo před spolujezdcem a před řidičem je převodovka. To je dost velký rozdíl v hmotnosti a tuhosti masy.

0 0
možnosti

Pokaždé když se řeší "ekologie ve městech", argumentuje se tím, že 9x % vozů jezdí s jednou osobou. Je logické, že se pak auta dělají tak, aby chránila právě tu osobu nejlépe, ne? Samozřejmě v okamžiku kdy jste na tom sedadle které je obsazeno pouze z (100 - 9x) %, je to nepříjemné ;)

1 2
možnosti

J37i93ř56í 57Z58ý49k15a

6. 11. 2017 9:54

je logické ochránit celou posádku, protože umřít mi zbytek rodiny, tak si to jako řidič jdu vyzkoušet znovu proti stromu.

Jenže automobilky na to v honu za zisky kašlou. Podívejte se na konstrukci aut (na google zkuste hledat body structure) a každému musí být jasné, že u většiny aut jsou nejméně chráněná ta nejcennější místa - tam kde sedí děti. Málokterá automobilka v těchto místech používá vysokopevnostních ocelí a dodatečných výztuh. Spoléhají jen na to, že je tam ještě kufr. A když se pak podíváte na výsledky hromadných nehod, kdy se zadní části automobilů hroutí jak z papíru zatímco místo řidiče zůstává jako zázrakem nepoškozené ...

1 1
možnosti

To je stejné jako pseudoaféra dieselgate... Testy se dělají takto, tak se to postaví na testy. Nazdar.

3 0
možnosti

J47i14ř13í 26Z46ý89k98a

6. 11. 2017 9:42

ne všichni to tak dělají ...

0 0
možnosti

Aby byl ten test měl větší váhu, bylo by třeba udělat stejný test na úplně stejném vzorku aut s řízením vpravo.

3 0
možnosti

No já teda nevím, ale řidič je při nehodě přítomen vždy, tak mne to tak nepřekvapuje. Co mne však překvapuje je to, že auta mají "více hvězdiček" v testech bezpečnosti i při snižování tuhosti materiálů. Vše je lehčí, štíhlejší...

4 0
možnosti

Neřekl bych, že dochází ke snižování tuhosti karosérie, jejích výztuh a nosných částí.

0 0
možnosti

To je tak, kdyz se auta stavi tak aby prosla crash testy a aby obstala pri nehode je az na druhem miste. Treba Saab byl znamy tim, ze si delal sve crash testy podle statistik pojistovnen a urcite ne jen on.

5 0
možnosti

A kde je ten Saab teď?

1 0
možnosti

Některé vozy dopadly lépe, jiné trochu hůře - z článku však nevyplývá, že by právě VW Passat nějak "propadl".

5 0
možnosti

VW si často dělá ze svých klientů dobrý den.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...