Diskuze
KOMENTÁŘ: S vývojem aut pomáhají mrtvoly i opice. Chcete to vzít za ně?
Děkujeme za pochopení.
O24d49s29t67r57a43n61ě70n64ý 64U67ž24i86v20a83t64e81l
T36o89m26á36š 38M79a19c84e97j78k24a
Fandím ochraně (pra)lesů velryb a přírody obecně, ale poslední dobou když slyším ochránce či aktivista, tak si myslím něco o tom, co který škůdce či pitomec zase někde objevil a teď z toho hodlá dělat skandál. Poslední dobou se nám s nejrůznějšími aktivisty roztrhl pytel, vyrojily se tu jako hejno vran a při tom o ně nikdo nestojí.
A64l93e44š 77A44d75a57m
Zdejší auto redakce mi přijde dost extrémní. Takový benzínoví dinosauři a extremisté. Dlouhodobě brojí proti elektroautům a teď píší o aktivistech, co hájí práva zvířat, opět extrémně. Jako ono dusit opice v kouři je fakt na pováženou a v dnešní době naprosto zbytečné.
Nevím, co jste zač, ale vaše články jsou silně jednostranné a nezřídka extrémní. Nebýt na iDnes, měl bych to štěstí o vaše výplody nezavadit.
J81a73k69u91b 53M84a96ř11í44k
Srovnání mouchy octomilky s opicemi svědčí o autorově odbornosti, stejně jako použití obratů např "tam kde teď vřískají kvůli opicím". Další tendenční článek zaujatého "novináře"... Navíc nikoli původní, ale v některých pasážích doslova přeložený http://news.bbc.co.uk/2/hi/special_report/1998/car_crash/48062.stm
Takže plagiátorství, doplněné o další prevzaté informace z pozdějších let
P70a56v15e27l 53P30o57k68o41r87n20ý
A jaký je rozdíl v tom, když se u nás na lidech testují léky, aby byly studie pro schválení ústavem pro kontrolu léčiv-SUKL. Říká se tomu studie a často se tak lidé dostanou k lékům, které jim zachrání život, než by došlo ke schválení SUKL, tak by možná zemřeli. No a někdy lidí léky poškodí.
J58a71n 45K82r56p69e10c
povinne uzivani biopaliv kazdy rok zabije tisice opic...
J78a19r74e17k 17W10o47l65f
Pokusy na lidech a mrtvolách? Proč ne, když k tomu (za života) dali souhlas a distali zaplaceno. Pokusy na zvířatech? V žádném případě!
P96a71v51e41l 78D73o24l50n73í96č49e44k
Zase z druhé strany, ony ty pokusy na zvířatech měly velký přínos. Jen tak pro zábavu se to nedělá.
P74e45t56r 65H18o33l11e34č19e96k
Pokud novinář napíše o lidech protestujících proti pokusům na zvířatech že 'ječí kvůli opicím', tak to není novinář, ale pitomec...
M96i38l65o60š 81S96e19t53í81k
Pokud se ti protestující přihlásí k testům místo těch zvířat, pak ať si protestují. Nebo ať přijdou s jiným, stejně účinným řešením. Jinak je to k ničemu. Ony ty testy pak chrání i jejich životy.
P90e71t69r 46P77e69t83r57á93s19e59k
Ja osobne jsem za podobne vývoje rad! Pomahaji milionům lidi přežít to,
Co by jinak nepřežili a Dan za toto přežití většiny mi přijde odpovídající!
P30a64v35e13l 73J28e51ř97á76b45e40k
Pokud jste ochoten do nějakého pokusu - testu jít taky, sám, nebudu vám brát názor.
Pokud spoléháte na to, že někdo půjde na testy a vy jen nějakou formou přispějete, mám problém .
Pokud na testy se přihlašují lidi v nevýhodné sociální a ekonomické situaci, tak je do jisté míry využívání jejich situace - jsou známé případy, že lidi dají i ledvinu, aby měli pár peněz pro rodinu.
Ony ty testy, nejsou zcela nevinné, někdy skutečně pro účastníky nedopadnou dobře.
Nebojte - osobně na mě kdysi dávnou zkoušeli nové léky. Ale to bylo v době, kdy se lidí moc neptali - jen řekli rodičům, že mají několik nových léků, které by mi mohly pomoci.
P87a74v37e44l 50J18e62ř67á75b86e95k
Bylo dobré zveřejnit sociální postavení jednotlivých pokusných osob, z jakých zemích byly k testům pozvání apod. Docela by mě potěšilo, kdyby mezi pokusnými osobami byli i vědečtí pracovníci z automobilového světa, politici, umělci apod. .
A chtěl vědět, jestli redaktor článku by sám do toho pokusu šel.
Pravda ale je, že v dílnách na křižovatkách se někdy nadýcháme víc, než pokusné osoby.
Obhajovat pokusy na zvířatech v dnešní době je ale špatné.
M19i86l48o48š 53S40e98t47í93k
Na jedné straně kritizuje testování na lidech, na druhé pak na zvířatech. Takže co tedy navrhujete? Netestovat vůbec? To jediné totiž vychází. Nikdo ty testy nedělá z nudy či touhy ubližovat zvířatům či lidem.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....