Diskuze
KOMENTÁŘ: S vývojem aut pomáhají mrtvoly i opice. Chcete to vzít za ně?
Děkujeme za pochopení.
O78d81s26t11r29a41n36ě58n95ý 87U10ž25i61v62a50t83e48l
T64o76m31á92š 56M67a59c75e34j46k27a
Fandím ochraně (pra)lesů velryb a přírody obecně, ale poslední dobou když slyším ochránce či aktivista, tak si myslím něco o tom, co který škůdce či pitomec zase někde objevil a teď z toho hodlá dělat skandál. Poslední dobou se nám s nejrůznějšími aktivisty roztrhl pytel, vyrojily se tu jako hejno vran a při tom o ně nikdo nestojí.
A98l10e11š 18A66d22a14m
Zdejší auto redakce mi přijde dost extrémní. Takový benzínoví dinosauři a extremisté. Dlouhodobě brojí proti elektroautům a teď píší o aktivistech, co hájí práva zvířat, opět extrémně. Jako ono dusit opice v kouři je fakt na pováženou a v dnešní době naprosto zbytečné.
Nevím, co jste zač, ale vaše články jsou silně jednostranné a nezřídka extrémní. Nebýt na iDnes, měl bych to štěstí o vaše výplody nezavadit.
J89a67k47u19b 63M40a44ř55í20k
Srovnání mouchy octomilky s opicemi svědčí o autorově odbornosti, stejně jako použití obratů např "tam kde teď vřískají kvůli opicím". Další tendenční článek zaujatého "novináře"... Navíc nikoli původní, ale v některých pasážích doslova přeložený http://news.bbc.co.uk/2/hi/special_report/1998/car_crash/48062.stm
Takže plagiátorství, doplněné o další prevzaté informace z pozdějších let
P43a41v57e64l 37P69o46k91o31r24n66ý
A jaký je rozdíl v tom, když se u nás na lidech testují léky, aby byly studie pro schválení ústavem pro kontrolu léčiv-SUKL. Říká se tomu studie a často se tak lidé dostanou k lékům, které jim zachrání život, než by došlo ke schválení SUKL, tak by možná zemřeli. No a někdy lidí léky poškodí.
J34a93n 93K19r59p94e85c
povinne uzivani biopaliv kazdy rok zabije tisice opic...
J90a58r48e58k 62W28o46l73f
Pokusy na lidech a mrtvolách? Proč ne, když k tomu (za života) dali souhlas a distali zaplaceno. Pokusy na zvířatech? V žádném případě!
P83a82v91e36l 24D30o24l12n84í50č45e73k
Zase z druhé strany, ony ty pokusy na zvířatech měly velký přínos. Jen tak pro zábavu se to nedělá.
P48e30t30r 81H73o96l75e95č72e38k
Pokud novinář napíše o lidech protestujících proti pokusům na zvířatech že 'ječí kvůli opicím', tak to není novinář, ale pitomec...
M18i59l21o52š 38S28e75t88í31k
Pokud se ti protestující přihlásí k testům místo těch zvířat, pak ať si protestují. Nebo ať přijdou s jiným, stejně účinným řešením. Jinak je to k ničemu. Ony ty testy pak chrání i jejich životy.
P55e32t33r 80P70e32t52r27á15s21e27k
Ja osobne jsem za podobne vývoje rad! Pomahaji milionům lidi přežít to,
Co by jinak nepřežili a Dan za toto přežití většiny mi přijde odpovídající!
P21a52v85e54l 71J26e79ř13á50b19e42k
Pokud jste ochoten do nějakého pokusu - testu jít taky, sám, nebudu vám brát názor.
Pokud spoléháte na to, že někdo půjde na testy a vy jen nějakou formou přispějete, mám problém .
Pokud na testy se přihlašují lidi v nevýhodné sociální a ekonomické situaci, tak je do jisté míry využívání jejich situace - jsou známé případy, že lidi dají i ledvinu, aby měli pár peněz pro rodinu.
Ony ty testy, nejsou zcela nevinné, někdy skutečně pro účastníky nedopadnou dobře.
Nebojte - osobně na mě kdysi dávnou zkoušeli nové léky. Ale to bylo v době, kdy se lidí moc neptali - jen řekli rodičům, že mají několik nových léků, které by mi mohly pomoci.
P10a67v52e18l 89J17e57ř83á22b16e85k
Bylo dobré zveřejnit sociální postavení jednotlivých pokusných osob, z jakých zemích byly k testům pozvání apod. Docela by mě potěšilo, kdyby mezi pokusnými osobami byli i vědečtí pracovníci z automobilového světa, politici, umělci apod. .
A chtěl vědět, jestli redaktor článku by sám do toho pokusu šel.
Pravda ale je, že v dílnách na křižovatkách se někdy nadýcháme víc, než pokusné osoby.
Obhajovat pokusy na zvířatech v dnešní době je ale špatné.
M15i16l80o80š 35S73e29t95í41k
Na jedné straně kritizuje testování na lidech, na druhé pak na zvířatech. Takže co tedy navrhujete? Netestovat vůbec? To jediné totiž vychází. Nikdo ty testy nedělá z nudy či touhy ubližovat zvířatům či lidem.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Pronájem bytu 2+1 Družstevní
Družstevní, Týniště nad Orlicí, okres Rychnov nad Kněžnou
11 000 Kč/měsíc