Diskuze
KOMENTÁŘ: S vývojem aut pomáhají mrtvoly i opice. Chcete to vzít za ně?
Děkujeme za pochopení.
O62d82s16t45r33a21n70ě73n53ý 34U21ž93i27v81a94t27e43l
T37o61m90á70š 63M79a51c93e77j91k98a
Fandím ochraně (pra)lesů velryb a přírody obecně, ale poslední dobou když slyším ochránce či aktivista, tak si myslím něco o tom, co který škůdce či pitomec zase někde objevil a teď z toho hodlá dělat skandál. Poslední dobou se nám s nejrůznějšími aktivisty roztrhl pytel, vyrojily se tu jako hejno vran a při tom o ně nikdo nestojí.
A52l61e24š 69A20d84a63m
Zdejší auto redakce mi přijde dost extrémní. Takový benzínoví dinosauři a extremisté. Dlouhodobě brojí proti elektroautům a teď píší o aktivistech, co hájí práva zvířat, opět extrémně. Jako ono dusit opice v kouři je fakt na pováženou a v dnešní době naprosto zbytečné.
Nevím, co jste zač, ale vaše články jsou silně jednostranné a nezřídka extrémní. Nebýt na iDnes, měl bych to štěstí o vaše výplody nezavadit.
J50a91k10u17b 26M60a46ř36í33k
Srovnání mouchy octomilky s opicemi svědčí o autorově odbornosti, stejně jako použití obratů např "tam kde teď vřískají kvůli opicím". Další tendenční článek zaujatého "novináře"... Navíc nikoli původní, ale v některých pasážích doslova přeložený http://news.bbc.co.uk/2/hi/special_report/1998/car_crash/48062.stm
Takže plagiátorství, doplněné o další prevzaté informace z pozdějších let
P67a87v43e68l 80P95o32k64o67r85n46ý
A jaký je rozdíl v tom, když se u nás na lidech testují léky, aby byly studie pro schválení ústavem pro kontrolu léčiv-SUKL. Říká se tomu studie a často se tak lidé dostanou k lékům, které jim zachrání život, než by došlo ke schválení SUKL, tak by možná zemřeli. No a někdy lidí léky poškodí.
J98a13n 64K50r54p29e70c
povinne uzivani biopaliv kazdy rok zabije tisice opic...
J31a91r19e51k 82W42o28l54f
Pokusy na lidech a mrtvolách? Proč ne, když k tomu (za života) dali souhlas a distali zaplaceno. Pokusy na zvířatech? V žádném případě!
P35a42v30e45l 40D34o36l55n83í16č44e32k
Zase z druhé strany, ony ty pokusy na zvířatech měly velký přínos. Jen tak pro zábavu se to nedělá.
P28e55t38r 59H11o34l48e64č47e37k
Pokud novinář napíše o lidech protestujících proti pokusům na zvířatech že 'ječí kvůli opicím', tak to není novinář, ale pitomec...
M59i61l95o88š 25S44e24t26í14k
Pokud se ti protestující přihlásí k testům místo těch zvířat, pak ať si protestují. Nebo ať přijdou s jiným, stejně účinným řešením. Jinak je to k ničemu. Ony ty testy pak chrání i jejich životy.
P11e50t36r 70P89e43t32r54á21s71e56k
Ja osobne jsem za podobne vývoje rad! Pomahaji milionům lidi přežít to,
Co by jinak nepřežili a Dan za toto přežití většiny mi přijde odpovídající!
P79a43v19e96l 52J74e62ř58á49b57e92k
Pokud jste ochoten do nějakého pokusu - testu jít taky, sám, nebudu vám brát názor.
Pokud spoléháte na to, že někdo půjde na testy a vy jen nějakou formou přispějete, mám problém .
Pokud na testy se přihlašují lidi v nevýhodné sociální a ekonomické situaci, tak je do jisté míry využívání jejich situace - jsou známé případy, že lidi dají i ledvinu, aby měli pár peněz pro rodinu.
Ony ty testy, nejsou zcela nevinné, někdy skutečně pro účastníky nedopadnou dobře.
Nebojte - osobně na mě kdysi dávnou zkoušeli nové léky. Ale to bylo v době, kdy se lidí moc neptali - jen řekli rodičům, že mají několik nových léků, které by mi mohly pomoci.
P63a17v96e82l 67J48e50ř19á91b41e67k
Bylo dobré zveřejnit sociální postavení jednotlivých pokusných osob, z jakých zemích byly k testům pozvání apod. Docela by mě potěšilo, kdyby mezi pokusnými osobami byli i vědečtí pracovníci z automobilového světa, politici, umělci apod. .
A chtěl vědět, jestli redaktor článku by sám do toho pokusu šel.
Pravda ale je, že v dílnách na křižovatkách se někdy nadýcháme víc, než pokusné osoby.
Obhajovat pokusy na zvířatech v dnešní době je ale špatné.
M12i42l80o91š 84S48e25t78í78k
Na jedné straně kritizuje testování na lidech, na druhé pak na zvířatech. Takže co tedy navrhujete? Netestovat vůbec? To jediné totiž vychází. Nikdo ty testy nedělá z nudy či touhy ubližovat zvířatům či lidem.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Prodej projektu Rodinného domu 4+kk (90 m2) pozemek 1154 m2.
Vítonice, okres Kroměříž
4 899 000 Kč