V letech 1936 až 1942 se v Los Angeles vyrobila necelá stovka Crockerů a motorky patřily k technické špičce své doby. Kalifornská továrna Crocker začala s výrobou závodních jednoválců, na závody do vrchu to ale chtělo dvouválec. Závodník Gene Rhyne proto navrhl odvážný V-twin o objemu 1000 cm³ s hemisférickými hlavami „Hemi-head“, který díky výkonu 55-60 koní okamžitě trumfl konkurenční čtyřicetikoňové indiany a harleye.
Na zakázku dokonce vzniklo i několik motocyklů s navýšeným zdvihovým objemem na 1491 ccm, které se tak na dlouhou dobu staly největšími sériově vyráběnými motory meziválečných let. Továrna dokonce zveřejnila reklamu „Pokud Vás porazí Indian nebo Harley, přivezte nám motocykl zpátky a my vám vrátíme peníze.“ Nikdo ze zákazníků prý této možnosti nemusel využít.
Bohužel, druhá světová válka znamenala konec výroby dvouválců a značce Crocker nepomohla ani změna výrobního programu na výrobu prvních skútrů Scootabout, kterých také vzniklo pouhých asi 30-40 kusů. V roce 1942 výroba končí, protože na rozdíl od Indianu a Harleye nedosáhl Crocker na válečné kontrakty a po válce se mu již nepodařilo obnovit výrobu motocyklů. Místo nich továrna začala vyrábět součástky pro letouny Douglas Aircraft.
Díky špičkové kvalitě a technickému náskoku ve své době patří motocykly Crocker k nejdražším a nejobdivovanějším veteránům, po jakých dnes motorističtí nadšenci touží. V poslední aukci v 2006 v New Yorku byl Crocker „Hemi-head“ V-Twin z roku 1937 vydražen za 276 500 dolarů.
Dnes už na světě zbývá pouhých sedm těchto speciálních modelů s hlavou válců ve tvaru polokoule, a právě proto se na lednové aukci Bonhams v Las Vegas očekává dosažení rekordní prodejní ceny hodně přes půl milionu dolarů.