Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čtveřici dívek v autě celníci považovali za prostitutky

aktualizováno 
Ačkoliv Věra Králová z Prahy využila služeb spolujízdy jen několikrát, zkušeností a zážitků s tímto druhem dopravy už nasbírala řadu.
Ačkoliv Věra Králová z Prahy využila služeb spolujízdy jen několikrát, zkušeností a zážitků s tímto druhem dopravy už nasbírala řadu. "Spolujízda je mnohem lepší než autostop, tím už bych nejela," říká. Výhodou je podle dívčina názoru skutečnost, že řidič musí agentuře pro spolujízdu dát údaje o autě i o sobě. "Jednou mne řidič během cesty zval na večeři," vzpomíná Věra Králová. "Měl zájem i o další schůzky, ale já jsem odmítla Myslím, že dál nenaléhal i proto, abych si na něho agentuře nestěžovala, což by ho z dalších cest vyloučilo." Nemilým zážitkem pro dívku byla jedna z cest z Prahy do Mnichova. "Začalo to srazem před restaurací McDonald" s v Praze na Florenci," uvádí. "Sešly jsme se tam celkem čtyři mladé holky. Napadlo nás, že přijede velkoprostorový vůz. Ale realita byla jiná. Přijelo běžné pětimístné auto." Inu - od čtyř cestujících řidič dostane víc peněz než od dvou nebo tří. "Dvě z dívek byly navíc docela vysoké, ale nějak jsme se do auta s českým řidičem a italskou poznávací značkou směstnaly," vypráví Věra Králová. Trable na posádku čekaly na hraničním přechodu v Rozvadově. Řidič mířící do Itálie s kvartetem mladých dívek, které nespojovalo stejné bydliště ani sourozenecký vztah, upadl v mžiku do podezření pohraničníků. Policisté si mysleli, že dívky jedou za nejstarším řemeslem. "Jedné po druhé se nás ptali, kam jedeme, na jak dlouho a co tam budeme dělat. Stejným martyriem prošel i řidič," sděluje Věra Králová. Až po razantním objasnění situace celníci nechali vůz jet dál s vysvětlením, že každou podezřelou posádku musí důkladně zkontrolovat.


Autor:




Nejčtenější

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Golf sedmé generace prošel faceliftem.
VW upraví strategii, aby si Volkswagen, Škoda a Seat nekonkurovaly

Koncern VW chce, aby se její tři značky pro masový trh více odlišily, omezilo se tak překrývání a potlačilo napětí v rámci skupiny. Prohlásil to generální...  celý článek

Řidič, volant, řízení
Jezdíte v autě, nebo latríně? Ukliďte si i klimatizaci

Čas prosezený v autě už pomalu konkuruje tomu strávenému v obývacím pokoji na gauči. Za volantem tráví většina řidičů takovou dobu, že na čtyřech kolech jedí,...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.