Diskuze
Dacia Duster je nejdůležitější premiéra Frankfurtu, prošmejdili jsme ji
Děkujeme za pochopení.
J90o78s85e38f 31B75a73b16k36a
Ta přední maska je spíše krajkovou dečkou na stolek, úděsné
D59a14v63i52d 45H77o26l86m96a42n
Hloupý autor, hloupý příspěvek...
J14o60s10e23f 10V94y65s26k38o36c51i58l
Ale proc to teda pisete?
D97a68v31i74d 96J28a91n49i41k
Vnitrek /klima, navi,.../ a zadni svetla kompletni kopie Renegade. Ale musim uznat, ze vypada trosku lepe nez predchozi generace.
M68i98l29a24n 72M60a65j17e77r86č63í57k
A proč nevyužít něco, co se osvědčilo u starší (roky vyzkoušené) verzi jiného koncernového auta stejného druhu ?
1.) Osvědčené/vyzkoušené/bez vad není moudré "házet do koše"!
2.) Zaplacení vývoje něčeho již dosavadním prodejem předchozí/starší verze "novátorštějšího dražšího příbuzného" právě dokáže zlevnit náklady a pak možnost finální ceny "masovějšího levnějšího výrobku"
A Duster "staví" právě na uvedeném, jeho zákazníci to vědí a vyhovuje jim to.
Uvědomujete si, že vozidla a zejména jejich motory z 90 let vydrží 500t i 1miloón kilometrů, ale ty současná s nejmodernějšími motory mají (dle mechaniků, jimž nemám důvod nevěřit) životnost 250-max.30tisícc kilometrů
Rozhodně ani já se nechci hrnout do nevyzkoušených "inovátorských pokusů", jejichž nepraktičnost až případná poruchovost mne bude naprost štvát a ještě si budu uvědomovat, že mi pořizovací cenu vozu značně prodražili, potažmo snížili jeho životnost - viz problémy s diesely, které mají s aktuální nutnost výměny drahých součástí v ceně desetitisíců po ujetí pouhých cca 100 000km, což lacinější náklady na palivo násobně překonává a jejich provoz je tím naprosto ekonomicky nevýhodný
D93u86š35a25n 93P28e28š28e74k
Dobře, že zmizely ty ohavné prolisy u zadních světel, ale přední maska se mi líbila víc u starého Dusteru
J36o93s98e81f 47V47y90s10k93o85c32i15l
Jo jo, zezadu to bylo asi jedno z nejodpornejsich aut ever, jako kdyby to nekdo puvodne neplanoval jako dily pro jedno auto. Naproti tomu predek celkem byl OK / original. Ted zadek o dost lepsi, jenom ta svetla jsou prekombinovana, a ani ne zrovna moc originalni.
V49í50t 17H11r14a91d23i55l
Když už pořízujete fotky z mobilu tak si kupte v redakci aspoň pořádnej telefon a k tomu autu... To, že od každé značky ukradete něco co vypadá hezky a dáte to do kupy ještě neznamená, že vyýsledek bude vypadat hezky... Na druhou stranu Dacii potkavam víc a víc, takže asi to auto má místo na trhu, jen platí to samé co u Renault Thalia pozor! držete si odstup, řidič nebude zrovna talent...
J53o39s53e15f 11M94i53k84u97l79í83k
Je to tak, z 90% se setkávám, že za Thalii si udělat pořádný rozestup, už jsem se dočkal fakt nepříjemných překvapení. I když jednou jsem z Hradce do Prahy potkal nějakého borce v Thalii a jel pořád 150 km/h. Ale to byla spíš vyjímka
O14d66s40t32r78a77n67ě65n32ý 12U84ž35i92v18a47t94e91l
K89a77r30e60l 50D73r74d24a
Váhám mezi novým se značkou "Dacia" nebo čímkoliv jiným v ojetině (Ford, VW, Opel, Škoda, Seat, Fiat). Být či nebýt, dilema.
Osobně jsem pro druhou variantu, neb ze značky Dacia chytám pupínky, asi je to mor a cholera.
J83a37k15u52b 67S65e26k34e86r73a
Pokud máte žaludek na ojetinu a dostatek rezervních peněz na účtu, kupte si ji. Pokud jedno z toho ne, kupte si nové auto.
J75a26n 42M57a81l13ý
Ale jo. Dacia je mi čím dál více sympatická. Osvědčená technika a už to vypadá i čím dál tím víc k světu...
P26e70t84r 77M15i58c76h68a75l
Své zákazníky si to najde. Já mezi ně nepatřím, protože nepotřebuji pseudoterénní auto a protože nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat laciné věci. Chápu ale lidi, kteří si to koupí. Koho nechápu je kolega, který si nedal poradit a po měsíci se začal divit.
P91e65t18r 48H16o83r38á26k
A čemu se po měsíci divil?
P59a26v69e76l 83S59v30i24t73i11l
Moc laciným autům nefandím, ale ekonomika to položí na lopatky. Počítám peníze:
Nový Duster 300 tis - 5 let ho ojezdím a prodám za 50 tis ... cena auta = 250 tis.
Nový Kodiak 800 tis - 5 let ho ojezdím a prodám za 300 tis ... cena auta = 500 tis.
A za ušetřených 250 tis si můžu koupit letadlo
Z28d91e91n70ě68k 22M10o97r59á10v92e89k
5 let starý Duster se prodává za 200 tisíc.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.