Diskuze
Už jsme jeli v nové Dacii Duster. Je víc nóbl a vyžehlí rozbitou cestu
Děkujeme za pochopení.
P46e14t39r 15H26a57j69d31a
Docela nerozumím té nesmiřitelné diskusi. 5 let jsem jezdil s octávií combi 1,9 TDI - v pohodě. Nyní mám Karoq 2.0 4x4 - v lepší pohodě. Soused a kamarád má Duster - a je také v pohodě. A věřte, stále jsme přátelé.
J53i57ř54í 50S38c48h87w37a19c64h
Báča by se za takového kamaráda (s Dusterem) styděl a přerušil by s ním okamžitě veškeré styky. Ostatně ani ty bys jeho kamarádem nebyl.
J60a69n 68D85l89o46u19h97ý
75% kupuje 1.6 v benzinu a idnes musi zkouset sekacku na travu
J41i68ř75í 39S98c55h96w17a75c94h
a jak bys nazval "něco" co nestačí ani "sekačce na trávu"....
P36a49v19e17l 75P82a69ž29o79u71t
Rozumím tomu, že si to koupí někdo komu je buřt jak to vypadá, jak je to hlučný a ošklivý uvnitř. Jsou to jeho prachy a on v tom bude jezdit. Nerozumím tomu proč ale všem ostatním tito lidé vysvětlují jak jsou všechna ostatní auta předražený křápy a oni jsou blbci že to kupují.
J22i98ř57í 67D22v75o19ř94á77k
Vážení diskutující. Podívejte se třeba do Německa, kolik tam jezdí Dacií, a nejenom Dustrů. Ono vypálit za auto milión a za pár let ho prodat sbídou za pár desítek tisíc?
Není lepší koupit si dvakrát po sobě levnější auto, které z bodu "a" do bodu "b" dojede o pár minut později? Pro lidi, kteří najedou 5 - 10 000 km ročně?
A ušetřené peníze použít na bydlení, vzdělání dětí,......
M27a48r68t17i58n 38B61a76ž27a54n93t
Lidi nekupujte to. Vemte raději 3x tolik a jděte si koupit nějakýho toho Qokota, nebo Qarotku. Fakt.
M41a21r41t81i24n 86K52a93r84á26s70e66k
Když pomineme fakt, že móda SUV znamená hromadu polořidičů v autě které nikdy nevyužijí a se kterým navíc neumí zaparkovat a budeme předpokládat že lidé co si koupí DUSTER ho také využií, tak mi přístup Dacie přijde jako hodně sympatický. Benzíňák od Renaultu který se osvědčuje už asi 35 let je velkou šancí na spolehlivý motor, minimum zbytečných kravin znamená minimum zbytečných problémů s nimi, Krátká jednička... můj sen a né kvůli terénu, ale kvůli dálnici, kde v pomalinku ploužících se kolonách s rychlou jedničkou furt jen mačkáte spojku. 'Jen tam mohli nechat hydraulický posilovač, který je taky léty osvědčená klasika. Jen holt zhoršuje spotřebu. Co naplat. Ale proč tam cpali rádio s dotykovým ovládáním, to fakt nepochopím. Ono je naprosto nepraktické a k ničemu, ovládat dotykem rádio v jakémkoli autě, protože se na to člověk musí dívat a taky se trefovat. Nejde to po paměti a už vůbec né bez poutání zbytečné pozornosti, ale proč ho dali navíc do auta částečně pracovního a částečně teréního, to asi fakt moc mozek nepoužili. Možná je tam ve skutečnosti jen laciný plackafoun s androidem, přilepený do díry na rádio. to by pak smysl dávalo, bo šetřit se musí. Fujhnus.
Jinak mi to přijde jako docela sympatický stroj a kdybych potřeboval SUV, DUSTER by byla asi první věc na kterou bych se šel podívat.
J85a41k21u18b 26S33e46k12e39r57a
Ten elektrický posilovač se lépe opravuje - Při poruše se prostě vymění. Hydraulika se dá opravit , což nezapadá do dnešní módy.
P56e67t42r 59K78n23ě16b51o73r84t
Kdo nemá na SUV a chce ho, tak si koupí dustra.
M39a79r86t25i84n 97B87e65r11a91n
Ta věta nedává smysl, když Duster je taky SUV...
J11i77ř11í 69S72t95e50i68n10e30r
Pánové, z vašich příspěvků je vidět že tomu rozumíte. Mohl by někdo z vás vysvětlit časování ventilů u čtyřválce Renault ??
V57l39a12d63a 84V23a81n36e73k
Do 100 tisíc km je to jedno...a víc už neujede...
M79i78l73o95s80l17a15v 53H94o33b28z44a 79,10I46n56g77.
já se mám rád a raději si připlatím za bezpečnější vůz, ne Dustera se 3* v EURO NCAP testu , zvláště boční náraz na sloup je hrůza , auto se bortí jako z papíru, nechtěl bych to vyzkoušet na vlastním těle !!
G66e72o86r81g 72K46o51m53b36e10r77e33c
az vam dohori svicka je uplne jedno v cem ci kde budete sedet/lezet.
J40a70n 26Č61e90r30m23á37k
SUV fakt nechápu, co na tom všichni mají... Dle mého názoru Octavie kombi nebo třeba Roomster odvedou mnohem více muziky za poloviční cenu...
Teď každý druhý má SUV, na silnici jede pomalu až za prostřední čárou, zaparkovat to neumí, jede v tom sám a jen zabírá spousta místa...
P51a54v44e81l 84K77h38a65i17l
Za poloviční cenu
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...