Diskuze
Už jsme jeli v nové Dacii Duster. Je víc nóbl a vyžehlí rozbitou cestu
Děkujeme za pochopení.
P37e55t21r 35H62a79j89d48a
Docela nerozumím té nesmiřitelné diskusi. 5 let jsem jezdil s octávií combi 1,9 TDI - v pohodě. Nyní mám Karoq 2.0 4x4 - v lepší pohodě. Soused a kamarád má Duster - a je také v pohodě. A věřte, stále jsme přátelé.
J56i57ř88í 52S15c84h64w52a17c29h
Báča by se za takového kamaráda (s Dusterem) styděl a přerušil by s ním okamžitě veškeré styky. Ostatně ani ty bys jeho kamarádem nebyl.
J15a11n 42D90l24o54u88h82ý
75% kupuje 1.6 v benzinu a idnes musi zkouset sekacku na travu
J83i46ř61í 42S54c57h13w21a10c18h
a jak bys nazval "něco" co nestačí ani "sekačce na trávu"....
P24a62v78e33l 10P21a29ž73o46u55t
Rozumím tomu, že si to koupí někdo komu je buřt jak to vypadá, jak je to hlučný a ošklivý uvnitř. Jsou to jeho prachy a on v tom bude jezdit. Nerozumím tomu proč ale všem ostatním tito lidé vysvětlují jak jsou všechna ostatní auta předražený křápy a oni jsou blbci že to kupují.
J16i61ř47í 41D46v74o93ř72á94k
Vážení diskutující. Podívejte se třeba do Německa, kolik tam jezdí Dacií, a nejenom Dustrů. Ono vypálit za auto milión a za pár let ho prodat sbídou za pár desítek tisíc?
Není lepší koupit si dvakrát po sobě levnější auto, které z bodu "a" do bodu "b" dojede o pár minut později? Pro lidi, kteří najedou 5 - 10 000 km ročně?
A ušetřené peníze použít na bydlení, vzdělání dětí,......
M46a41r66t46i79n 95B52a86ž24a12n41t
Lidi nekupujte to. Vemte raději 3x tolik a jděte si koupit nějakýho toho Qokota, nebo Qarotku. Fakt.
M49a93r84t56i38n 53K49a80r10á31s70e49k
Když pomineme fakt, že móda SUV znamená hromadu polořidičů v autě které nikdy nevyužijí a se kterým navíc neumí zaparkovat a budeme předpokládat že lidé co si koupí DUSTER ho také využií, tak mi přístup Dacie přijde jako hodně sympatický. Benzíňák od Renaultu který se osvědčuje už asi 35 let je velkou šancí na spolehlivý motor, minimum zbytečných kravin znamená minimum zbytečných problémů s nimi, Krátká jednička... můj sen a né kvůli terénu, ale kvůli dálnici, kde v pomalinku ploužících se kolonách s rychlou jedničkou furt jen mačkáte spojku. 'Jen tam mohli nechat hydraulický posilovač, který je taky léty osvědčená klasika. Jen holt zhoršuje spotřebu. Co naplat. Ale proč tam cpali rádio s dotykovým ovládáním, to fakt nepochopím. Ono je naprosto nepraktické a k ničemu, ovládat dotykem rádio v jakémkoli autě, protože se na to člověk musí dívat a taky se trefovat. Nejde to po paměti a už vůbec né bez poutání zbytečné pozornosti, ale proč ho dali navíc do auta částečně pracovního a částečně teréního, to asi fakt moc mozek nepoužili. Možná je tam ve skutečnosti jen laciný plackafoun s androidem, přilepený do díry na rádio. to by pak smysl dávalo, bo šetřit se musí. Fujhnus.
Jinak mi to přijde jako docela sympatický stroj a kdybych potřeboval SUV, DUSTER by byla asi první věc na kterou bych se šel podívat.
J18a42k75u31b 98S30e94k78e62r40a
Ten elektrický posilovač se lépe opravuje - Při poruše se prostě vymění. Hydraulika se dá opravit , což nezapadá do dnešní módy.
P26e63t75r 56K26n98ě37b56o34r15t
Kdo nemá na SUV a chce ho, tak si koupí dustra.
M71a14r16t22i75n 89B12e91r35a23n
Ta věta nedává smysl, když Duster je taky SUV...
J71i73ř74í 90S58t13e13i73n52e66r
Pánové, z vašich příspěvků je vidět že tomu rozumíte. Mohl by někdo z vás vysvětlit časování ventilů u čtyřválce Renault ??
V28l33a78d19a 76V30a79n80e37k
Do 100 tisíc km je to jedno...a víc už neujede...
M49i52l53o95s65l77a13v 35H63o54b19z27a 12,53I48n67g52.
já se mám rád a raději si připlatím za bezpečnější vůz, ne Dustera se 3* v EURO NCAP testu , zvláště boční náraz na sloup je hrůza , auto se bortí jako z papíru, nechtěl bych to vyzkoušet na vlastním těle !!
G88e84o97r22g 95K63o14m67b86e48r34e95c
az vam dohori svicka je uplne jedno v cem ci kde budete sedet/lezet.
J44a55n 19Č31e64r84m69á27k
SUV fakt nechápu, co na tom všichni mají... Dle mého názoru Octavie kombi nebo třeba Roomster odvedou mnohem více muziky za poloviční cenu...
Teď každý druhý má SUV, na silnici jede pomalu až za prostřední čárou, zaparkovat to neumí, jede v tom sám a jen zabírá spousta místa...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...