Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dacia Sand'up: plavky s sebou

  14:50aktualizováno  14:50
Psát o letních radovánkách může být při pomyšlení na to, co se právě děje venku, poněkud troufalé. V Sao Paulu si ale právě chystají plavky. V Jižní Americe se totiž připravují na léto a Renault se už těší na pláž s třídveřovým sanderem.

Renault Sand'up | foto: Renault

Nové sandero nemusí být jen lacinou alternativou pro řidiče, kteří shánějí nové auto pro každodenní používání. Koncept Sand'up rozhodně nevypadá, že má svůj původ v superlevném renaultu, který u nás seženete pod rumunskou značkou Dacia.

Plážový speciál vychází z oplastovaného Sandera Stepway, které automobilka nabízí na jihoamerických trzích. Písečný pick-up, který možná někomu připomene kanárkově žlutou Škodu Felicii Fun, se představí na autosalonu v Sao Paulu.

Plech dveří nahradil polykarbonát a jeden pár jich chybí úplně, ty zbývající se navíc vyklápějí dopředu vzhůru. Střechu a s ní i celou zadní část je také možné odmontovat a vytvořit tak netradiční kabriolet.

Sand'up je primárně 2+2místný. Když ale pojedete na pláž jen ve dvou, může být z třídveřového sandera rázem stylový pickup. Vysouvací podlaha kufru umožňuje odvážet dlouhé sportovní náčiní.

Benzinová 1,6 umí - jak se na jihoamerické poměry sluší - spalovat i bioetanol. Když spaluje benzin, nabídne 107 koní, na biolíh je o tři koně živější.

Sand'up je bohužel jen studie, na pláž tedy budeme i nadále chodit v sandálech. A my jdeme hledat brusle a kulicha...

Autor:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Polestar 1
OBRAZEM: Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, pohon a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.