Diskuze
Autofotka týdne: Dakarská tatra se našla po 30 letech, slouží v Africe
Děkujeme za pochopení.
M14i82c19h19a90l 68N36a23j41m86a50n
Tak tato tatra je již majetkem továrny. Došlo k její výměně za nový Phoenix 6x6. Tatra bude zrenovovaná do původní podoby pro dakar 86 a následně bude využita jako exponát v novém muzeu v Kopřivnici .
P75a78v18e49l 87J12o77s84e90f 41M57ö59r15t20l
Tatra vy\bředla z problémů a je naděje, že nás bude proslavovat dál. Že majitelem bude "cizák" ani tak nevadí, jen, když to bude dál úspěšný vůz českého původu.
V21a71c43l64a22v 42V40a83v63r26a
Tatra?
Jo pěkné kousky uměla Kopřivnice už za totality, jen jedno neuměla. Vyrábět je ve velkém a zásobovat svět. Na tto byli krátcí i komunisti kteří uměli s podniky zacházet a OBCHODOVAT !! Bohužel. Ne z Tatry NIKDY nic nebude jako z celé republiky. Všechno patří cizincům a zisky podniků jdou takřka vesměs do zahraničí. Jak jsem antikomunista, tak se vám mohu jen smát. Zničili jste si těžký průmysl, ale i spotřební, textilní, doly, ocelárny..
A to co uměli komunisti můžete mít jen ve snách.
Budiž pochválena vaše hezká a upravená města (ví Bůh za jaké peníze)
Všudypřítomná lešení po velkých městech a zejména Praze jsou pryč a konečně je vidět ta historická krása.
Jménem občanů žijících dlouhodobě a trvale v zahraničí velmi DĚKUJI.
P64a35v81e64l 13J96o43s30e79f 57M35ö26r43t66l
Jsem z toho "akýsi zmätený", jak říkají Slováci. Takový nesrozumitelný pel-mel. Tatra vyráběla v minulosti na maximum, obchodovala, jak jí bylo dovoleno. A po všech těch novodobých majitelích se zase "našla". Takže budeme doufat.
R59a29d42a86n 55K32u13b97a79n95t
Jo. Když tam lili pořádný olej a pořádné palivo, není divu, že komponenty vydržely bez újmy. Škoda že nevíme kolik koulí to má.
O92d58s29t53r20a91n22ě62n97ý 83U62ž30i22v80a92t97e36l
V79a57c84l93a38v 76V14a91v10r53a
tomu snad nevěříš, leda bys myslel že žije ale nevyrábí to co za komunistů, a osobní Tatru o té se jim může jen zdát.
L37a40d22i20s84l39a88v 16K83a53l33o38u67s
Jenom je škoda, že něco podobného nevyvinuli pro osobní dopravu, něco jako třeba SUBARU.
J94a36n 42L79u46k47á47š
Minimalne za komunistu existovala Tatra s nastavbou pro prepravu lidi, ale to se vyuzije leda tak v rozvojovych zemich jako Rusko, kde nejsou silnice.
Z49d88e29n52ě55k 23D84u66f25e53k
Tatra nezná bratra a tuplem, když vjede do rerénu
M37a52r66e63k 80P49o87s97p33í40š16i96l
Když na silnicí mijím Tatru, tak v autě přepínám na vnitřní ventilaci.
R48o73m97a22n 61K57o61z58e40l
No to i u V3S, Liazky, prostě u všech náklaďáků vyrobených do počátku 90.let. Tato tatra také rozhodně pořádně čmoudí.
J53i60ř63í 18P87u65d96i10l
Víte, tady se ohrnuje nos nad tím, jak se a co dělalo za minulého režimu. Ćím dál více se rozjíždí propaganda, že vlastně se za minulého režimu nedalo tady né žít, ale ani dýchat.Já bych to v porovnání s minulém režimu okomentoval tak, že dnes je propaganda dnešního režimu daleko větší a propracovanější. Většinou tuto propagandu berou za své Ti, co se narodili až po tzv revoluci v roce 89. Pokud si dáte tu práci a porovnáte si třeba potravinářské normy , tak dnešní zboží by na pulty vůbec nesmělo. No a kdo nepracoval před rokem 89 ve škodovce, na Kladně v Poldovce,Liazu, Zetoru ,Tatře podobně, tak nemůže moc srovnávat.Třeba taková Śkoda 130RS, a k tomu Haugland..... A toho bylo víc, Pivovary, cukrovary,rafinérie.....Ano, někdy to šlo ztuha, nebyl takový materiál a suroviny, ale šlo to. Na bezduché odsuzování minula, může přistoupit jen hlupák.
J71i73ř61í 55S10c66h73w85a54c48h
K Škodě 130 a Huglandovi: dnes má Škodovka několik desítek soutěžních aut a řidičů v nich, které ovládají své třídy v různých soutěžích.
K pivovarům: oproti tehdejšímu sortimentu dnes může pivař ochutnat z cca 10-20 pivních stylů stovky piv!
Dnešní "propaganda"? Oproti té socialistické naprosto nesrovnatelná, už jen tento tvůj pokus ji tehdy na veřejnosti kritizovat by pro tebe nedopadl moc dobře...
J44o56z15e40f 50H10r24i30c40i93š65i33n
Je normálně na FR číslech.
Jinak podle popisu na zádi jezdí do Mauritánie a do Rumunska. :-)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...