Most přes údolí Želivky v době zastavení stavby v roce 1943
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Typický most přes dálnici (1965)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Stavba Cestmistrovství Mirošovice
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Stavba dálnice začala už za protektorátu.
Autor: archiv Tomáše Jandy
Stavba dálnice začala už za protektorátu.
Autor: archiv Tomáše Jandy
Stavba dálnice z Prahy na Brno začala už za protektorátu.
Autor: archiv Tomáše Jandy
Slavnostní zahájení stavby českých dálnic 2. května 1939
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Stavba dálnice začala už za protektorátu.
Autor: archiv Tomáše Jandy
Stavba mostu přes údolí Šmejkalky (1941)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Most přes údolí potoka Šmejkalka v době zastavení stavby v roce 1943. Pravý oblouk je vybetonován, levý je zatím ve skruži.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Most přes údolí potoka Šmejkalka (1952)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Most přes údolí Želivky (1956)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Práce finišeru Guntert Zimmerman
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
První vryp do země generálního ředitele Ing. Václava Noska
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Pravý odstavný pruh u Průhonic (1966)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Úprava dálniční pláně (1968)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Znovuzahájení stavby dálnice 8. září 1967 u Spořilova
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Slavnostní zahájení provozu na úseku Praha - Mirošovice 12. 7. 1971
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Uvedení do provozu úseku Mirošovice - Hořice 8. 7. 1977
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Dne 8. listopadu 1980 se dálnice Praha - Brno - Bratislava stává skutečností.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Stavba všech úseků dálnice D1 trvala v součtu desítky let, celé oblasti proměnila v obří staveniště.
Autor: Archiv ŘSD
Stavba všech úseků dálnice D1 trvala v součtu desítky let, celé oblasti proměnila v obří staveniště.
Autor: Archiv ŘSD
Postupující práce (1970)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Most přes údolí Sedlického potoka utopený ve vzdutí údolní nádrže na Želivce.
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Stavba všech úseků dálnice D1 trvala v součtu desítky let, celé oblasti proměnila v obří staveniště.
Autor: Archiv ŘSD
Stavba typického mostu přes dálnici (1940)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Stavba mostu přes údolí Želivky (1942)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Dálniční těleso připravené k betonáži vozovek (1941)
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Práce finišeru Barber Green
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Typický obrázek dálnice v prvních letech provozu
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Provoz u Prahy v první polovině sedmdesátých let
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Výjezdová špička v roce 1973
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Dálnice připravená k uvedení do provozu
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Tehdejší provoz byl v porovnání s dneškem osmkrát slabší.
Autor: Archiv ŘSD
Tehdejší provoz byl v porovnání s dneškem osmkrát slabší.
Autor: Archiv ŘSD
Tehdejší provoz byl v porovnání s dneškem osmkrát slabší.
Autor: Archiv ŘSD
Tehdejší provoz byl v porovnání s dneškem osmkrát slabší.
Autor: Archiv ŘSD
Intenzita dopravy na Vysočině začátkem osmdesátých let
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Návratová špička v roce 1971
Autor: Ředitelství silnic a dálnic
Tehdejší provoz byl v porovnání s dneškem osmkrát slabší.
Autor: Archiv ŘSD