- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten článek je silně neobjektivní. Dáva prostor zejména názorům zelených a argumenty ostatních téměř ignoruje. Součást zelené propagandy.
Aspoň jedna z věcí, co jsou pořád v Německu normální.
Co je normálního na neomezené rychlosti? Vzhledem k tomu, že to má ještě jen severní korea a burundi, tak je to spíš jednoznačně nenormální.
Vítězství důvěry v občany( v řidiče) nad všeobsahujícími kontrolními a sankcionujícími mechanismy.
Gratuluji a přeji pokračování.
Němčouři jsou sice ujetí co se vítání týče, ale alespoň v tomhle jim zůstal zdravý rozum.
Gute Arbeit, Deutsche.
Určitě napadlo, ale musí se na to zvolna
Neobolsevicke zelene prisery.
Zelení, to je banda nebezpečných šílenců.
Opět dobrá tlačenka té pravé propagandy. Názory hlavně jen jedné strany - tedy vytvářet tlak na myšlení, že vlastně toto všichni chtějí. Očekával bych i názor odmítače návrhu. Ale to bych chtěl moc. Bude dobře i kdybych Vás měl přerazit. Časy se mění, propaganda ne. JInak v Německu pohoda, klídek na silnici na Stuttgart 4 proudy, z prava do leva od 120 do 190 km/hod, občas zametač na 210 profoukne poslední levý pruh a za ním se zase nastaví pohodových 190. No jako v dálnici na Brno, že?
Bezpečnost, dejme tomu. CO2 jistě zanedbatelné. Průchodnost dálnic, jistá blbost.