Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Další kia ze Slovenska: cee´d kombi

  10:37aktualizováno  10:37
Na sedmasedmdesátý autosalon do Ženevy přiveze korejská automobilka nový kombík, kterému chce ovšem říkat "Sportywagon". Jeho tvůrci se protentokrát zaměřili hlavně na dokonalou přístupnost kufru.

Kia cee´d Sportywagon | foto: Kia

Sportywagon byl předpremiérově k vidění už na autosalonu v Paříži. nyní se představuje jeho finální podoba, která vyrazí za puů roku za zákazníky.

Čtyřapůlmetrový Sportywagon má velkorysý rozvor 2,65 metru. Pro srovnání: tuzemská octavia II má mezi koly 2,58 metru místa.

Celková délka narostla oproti hatchbacku o 23,5 centimetru. Všechny centimetry přibývaly za zadním kolem. Kombík také narostl o centimetr do výšky. O něco se také posunuly panty pátých dveří, kterými se leze do kufru, víko tak bude méně překážet čahounům při nakládání kufrů a nákupu.

Dlouhý cee´d odveze 534 litrů věcí, což je skoro o 200 více než hatchback. Maximální množství zavazadel, které sportywagon odveze má objem 1664 litrů.

"Zachována bude nabídka výbav a motorů, kterou má hactback" říká Jean.Charles Lievens, víceprezident Kia  Europe. Stupně výbavy budou tři (LX, EX a TX), motorů bude v ceníku figurovat pět.

Vedle hactchbacku, který je v prodeji od prosince loňského roku, se nevé kombi v autosalonech postaví v srpnu. Třídveřová sportovní verze pro_cee´d bude k mání od letošního prosince.

Kombi bude vyjíždět společně z hatchbackem ze slovenské továrny Kie u Žiliny. Základní cena prozatím není známa, jistá je ale sedmiletá záruka (omezená 150 tisíci najetými kilometry), která je případě následného prodeje přenosná.

Kia cee´d Sportywagon v číslech

délka x šířka x výška (mm)

4470 x 1790 x 1490
rozvor (mm) 2650
kufr (l) 534 – 1664
motory 1,4/80 kW (benzinový)
1,6/90 kW (benzinový)
2,0/105 kW (benzinový)
1,6 CRDi/85kW (naftový)
2,0 CRDi/103 kW (naftový)

Autoři: ,




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Další z rubriky

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.