Diskuze
Další koncept bez výfuku. Seat Ibe jezdí na elektrony
Děkujeme za pochopení.
FanFanTulipan
...
Jedním z kriterií zda klasiku nebo elektro jsou celkové náklady na 500.000 km provozu. A tam elektromobily nemají šanci. Bohužel taková je realita
Já to nebyl, já to nebil!
Re: ...
Kolik % aut najede reálně 500 000 km. Já jen, že dělám ve firmě, kdy služebáky jezdí každý den a ročně najedou v průměru 30 000 km. Na dálkové cestování zatím elektromobily nejsou, ale zrovna tento by mě osobně stačil nejen na týdenní ježdění do práce, ale i na víkendové ježdění do hor (pokud by se stačil přes noc dobít). Takže pro mě osobně by byl dostačující
FanFanTulipan
Re: ...
Ta vzdálenost byla zvolena podle běžné vydrže motorů klasických aut. Můžete si tam klidně dosadit vzdálenost klidně 250.000 km... Takže budete mít dvě auta? Jedno na kratší tratě a druhé na dlouhé? V dnešní době jsou elektromobily drahé jak na výrobu, tak na provoz. I na provoz, protože po určité době budete muset vyměnit baterie a to bude palka jak za vraždu Ale jistě. V dnešní době elektrošílenství EU protlačí kde jakou zho...dilost PS: A až bude jezdit dost elektromobilů, tak budeme potřebovat více el.energie, a více fotovoltaických elektráren a tím pádem poroste i cena el.energie...
FanFanTulipan
Re: ...
... a kruh se uzavírá a el.lobby se raduje... Opravdu pokrok jak vepřík
Já to nebyl, já to nebil!
Re: ...
Porovnejte elektrovozíky dnešní a ty před dvaceti lety (nebo třeba mobily, počítače, ...). Vždy to začíná kusovou výrobou pro vyvolené (nebo třeba nadšence). Žádná výzkumná laboratoř neuvede na trh tak dokonalý výrobek, který již nepotřebuje další zlepšování. A u elektromobilů se nejedná o nic jiného. Až se např. uzavřou centra měst pro auta se spalovacími motory, tak budete mít volbu dopravy pěšky, kolmo, mhd a nebo třeba právě těmi opovrhovanými elektromobily
vochomejtak
Re: ...
Jenze ono se za poslednich sto let v techto oborech prakticky nic zasadniho nezmenilo.
Pavel K
Re: ...
Myslím, že běžné rodině stačí rozpočet na 100 000 km. Takže když budete mít auto za 500 tisíc se spotřebou 7l na 100 km, vyjde vás 1 km na 7 Kč (přibližně). Když budete mít dvě auta, z toho jeden elektromobil, bude počáteční investice hned o 300 tisíc vyšší (vycházím z toho, že jsem četl, že elektromobil by mohl mít cenu kolem 300 tisíc korun), to znamená, že aniž bych začal počítat cenu paliva či el. energie, již jsem na ceně 8 Kč za km. Dál to už počítat nebudu, neboť neznám cenu "výměnných baterií" do elektromobilu, ale již na tomto jednoduchém příkladu je vidět, že se autor článku velmi plete. Není vůbec jisté, že nám v garáži bude stát elektromobil.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Referent přestupků
Městská část Praha 7
Praha