Diskuze

Další luxusní Citroën se představuje. DS5 je neobvyklé kombi

Na autosalonu v Šanghaji se představuje nový Citroën DS5, prozatím největší typ luxusní řady výrobce. Kombík oblečený do neobvyklých tvarů láká především na špičkové provedení interiéru. A také na první hybridní pohonné ústrojí značky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

albert10

21. 4. 2011 16:55
DS5 vs C5

Rád si počkám na test, ale nějak nevidím důvod, proč volit DS5 místo C5. To místo bude nutně někde chybět, sporťák to přitom rozhodně nebude.

0 0
možnosti

lofy

20. 4. 2011 23:26
Zlatá vzdušná kachna

;-D

0 0
možnosti

Gottin

21. 4. 2011 9:32
Re: Zlatá vzdušná kachna

Copak si "lofy" pod svými slovy asi představuje? Moderní pohonné jednotky a vůz s naprosto excelentním interiérem (s ovládacími prvky na stropě trochu ve stylu Bentley), to vše za celkem dostupnou cenu, obohacené VIP servisem - tak jako všechny vozy řady DS? ;-)

0 0
možnosti

muffy

20. 4. 2011 22:16
mooooc povedené

Citroen se vážně nebojí =) jde do originálního nadčasového designu a to je super R^R^

0 0
možnosti

lofy

20. 4. 2011 23:35
Re: mooooc povedené

To jo,akorát asi tak za půl roku bude na evropském trhu v čínském provedení ;-D

0 0
možnosti

josefl

20. 4. 2011 22:01
ale

Je to docela povedené, ale X5 to není.

0 0
možnosti

radaumacher

20. 4. 2011 22:54
Re: ale

;-D

0 0
možnosti

honza76

20. 4. 2011 21:28
u me dobry

citroen si hleda vlastni cestu a evidentne se mu to dari. Pekne a hlavne jine

0 0
možnosti

War13

20. 4. 2011 16:28
4x4

Konečně někdo dal elektromotory na zadní kola a nerve je na společný nahon s HDI !!! Graluju !

0 0
možnosti

Gottin

21. 4. 2011 0:04
Re: 4x4

R^:-)

0 0
možnosti

Riverko

20. 4. 2011 16:20
super

Mě to přijde super design, jsem zvědavý na reálný model a testy... Ale co mě nadchlo, je maličkost - disky kol - jsou "směrové" - na každé straně jdou správně paprsky dozadu - ne jako u spousty aut - na jedné straně jdou dozadu, na druhé dopředu, protože nikdo nedělá zrcadlově, že by to asi bylo moc drahé...

0 0
možnosti

Hynek Vilém Jarmila reloaded

21. 4. 2011 19:18
Re: super

Citroen je snad jediná fabrika, co si na těchhle maličkostech ujíždí. V novém autě jsem je objevoval asi rok.

0 0
možnosti

vaso00

20. 4. 2011 15:18
Cena

Neviděli jste někdo někde, kolik si za to budou účtovat? Docela mne mile okouzlil, ale peněz není nazbyt. Pokud jej postaví cenově proti Octavii, bude to dilema.... :-)

0 0
možnosti

kecálek_český

20. 4. 2011 16:54
Re: Cena

tipuju tak 800k

0 0
možnosti

AlterID

20. 4. 2011 15:04
Auto...

... je moc hezké. Bohužel to je tak všechno, protože je to Francouz, takže nic...

0 0
možnosti

kecálek_český

20. 4. 2011 16:55
Re: Auto...

nevíš, o čem mluvíš...

0 0
možnosti

kubisek.no1

20. 4. 2011 14:42
no další plečka...

no frantíci se snaží vytvořit auto, ale j to zas jen citroën. desing je subjektivní záležitost. Na to že je to francouzský desing to až tak hrozné neni(obvyklé z mého pohledu je to nepovedený nepraktický paskvil, kopírující minimálně 3 jiná auta dohromady.)Jízdní vlastností-asi takhle: měl jsem tu smůlu že jsem musel jezdit s C5 2.0 HDI jako služebním.  To že to žralo při normální jizdě 8 litrů a svižněji tak klidně 11 je problém celé řady paskvilů HDI. Strašně slabé brzdy. Interier neustále vrzal, sedačky neuvěřitelně měkký a když jsem chtěl řadit, připadal jsem si jak houbař, protože i ZETOR má přesnější kulisu řazení. Celé auto se neustále pohupovalo a logicky tedy vůbec nesedělo na silnici. Neustále poruchy slavného hydraulického systému(debilní vaky se špatnými ventili + slabé čerpadlo dělalo své. Doporučuji nebrat. Měl jsem s čím srovnávat - Octavia I(soukromě) a ta byla podstatně lepší. Frantící by se ty auta už jednou mohli konečně naučit dělat.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...