Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Další skautská škodovka: roomster do terénu

  11:28aktualizováno  11:28
Škoda dnes uveřejnila první oficiální informace a fotografie nové varianty nejmladšího modelu. Letos představený roomster oblékl trekové boty a vyráží do světa jako Roomster Scout. Od obyčejného roomstera se liší "terénními" doplňky, díky kterým narostly o několik milimetrů rozměry. O zvýšení podvozku se postarala větší kola. Na pohon všech kol si budou muset zákazníci ale nechat zajít chuť.

Škoda Roomster Scout | foto: Škoda auto

Před nedávnem představenou užitkovou verzi roomsteru, pojmenovanou Praktik, doplňuje varianta troufající si na výlety do přírody.

"Na rozdíl od nedávno představené Octavie Scout, která vychází z verze 4x4, má jen pohon na přední kola," říká mluvčí firmy Škodovky Evžen Krauskopf.

Světová premiéra se uskuteční na autosalonu v německém Essenu a italské Boloni začátkem prosince. Uvedení na trh firma plánuje v březnu 2007, cenu novinky firma dosud neupřesnila.

popisek AUTOKATALOG
VŠE O ŠKODOVKÁCH 

Vnější rozměry velkoprostorového skautíka jsou 4219 mm x 1695 mm x 1650 mm. Nabídku benzinových motorů tvoří čtyřválcové motory 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW. Příznivci přeplňovaných dieselových motorů mohou vybírat mezi tříválcem 1,4 TDI PD/59 kW a čtyřválcem 1,9 TDI PD/77 kW. Všechny motory jsou spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou, verze 1,6 16V/77 kW může být na přání dodána se šestistupňovým automatem.

Roomster se poprvé představil letos v březnu na ženevském autosalonu. Vedení automobilky plánuje, že letos firma prodá rekordních více než 530 000 vozů. Příští rok by měla poprvé představit připravovaného následníka fabie.

Škoda Roomster Scout

popisek Nová škodovka v testu
Roomster: Prostorný nejen jménem 

Autoři: , ,




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.