Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dealeři Škody sklízejí chválu i kritiku

aktualizováno 
-
Byli jste spokojeni s přístupem prodejce? - zněla otázka pro motoristy, kteří poslední dobou kupovali nový automobil Škoda.

DANIEL BENEŠ, Ústí nad Labem: Nemohu si stěžovat, přístup prodejců Škoda byl standardní. To když jsem v Děčíně kupoval mazdu, měl jsem pocit, že o ní obchodníci moc nevědí. Děčínská firma je zavřená a já jezdím s mazdou do pražského servisu, kde jsem spokojen.

RENÁTA LATYŠOVA, Ostrava: Udělali na mne výborný dojem. Všechno mi vysvětlili a zařídili.

BOŽENA ŠMÍDOVA, Neratovice: Bylo to zoufalé. Protelefonovala jsem pět set korun, než jsem se dozvěděla, kdy auto dostanu. Pak mne dealer překvapil otázkou, jestli chci auto vidět. No samozřejmě, vždyť auty není rohlík! A když jsem přijela vůz vyzvednout, nebyl umytý. Nakonec jsem nedostala fakturu. No hrůza!

JOSEF KLINKOVSKÝ, Zlín: Byl jsem spokojen, obchodníci mi teď připadají lepší a ochotnější. Dali mi více možností, poradili, co je dobré, co je levnější. Jako by víc mysleli na zákazníka než dřív.

ZDENĚK NEČAS, Praha: Pracuji u zahraniční firmy, která nedávno kupovala čtyři luxusní vozy Škoda Octavia Laurin a Klement. Přístup prodejců mohu označit za příjemný. Potíž ale byla v tom, že nám auta slíbili dodat do pěti týdnů, ale jedno jsme dostali až za deset týdnů. Prý to zavinil výrobce, neboť tam špatně zařadili objednávku do výrobního programu. Zklamalo mne to, že jsme do auta za 700 000 korun nedostali lékárničku. Ale na druhou stranu - na čtyři vozy nám poskytli šestiprocentní slevu. Oceňuji také individuální přístup při nákupu čtyř drahých octavií. Když to srovnám s prodejnou Suzuki, kde jsem pořizoval vůz Vitara, je to ve Škodě lepší. Dealer Suzuki věčně neměl čas na schůzku, vůbec jsem se tam necítil jako prioritní zákazník. V Suzuki ale vyšli dobře vstříc zahraničnímu zákazníkovi, který neměl pobytovou kartu. Dali mu zvláštní značku začínající písmenem F. Naopak u dealerů a v servisech Škoda často mívají cizinci problémy, nebol tam málokdo hovoří anglicky.
Autor:




Nejčtenější

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.