Diskuze
Děravé silnice: proražené pneumatiky a zničené ráfky si nechte zaplatit
Děkujeme za pochopení.
impaxx
Co může za výtluky?
"Za výtluky obecně může hlavně historicky stavba komunikací a jejich podloží." Tak jenom tím to nebude. U nás udělali nový most, starý se komplet zboural a výtluky jsou po první zimě. Takže nový asfalt na novém podloží nestačí.
cybermiky
konzultoval
jsem ze zájmu stavbu dálnic s člověkem ze Strabagu. A už se v této republice fakt ničemu nedivím. Jenže kde začít se zavíráním, když kape naprosto všem co mají nějakou funkcičku a razítko. Za stavbu dálonic by měla spousta lidí bručet v chládku a drtit štěrk na nucených pracech. Jenže to se táhne tak vysoko, že si na to asi nikdo netroufne.
DoG/CORFU
REKLAMA
"Vozovky a jejich kvalitni udrzbu pro vas sponzoruje Asociace autoservisu."
Karl99
Zima
Navrhuji zavést dvouminutovky nenávisti vůči zimě, ta za to může !
stranis1
Nevím
jak to myslí se staršími povrchy, ale včera jsem jel po dálnici do Drážďan a na novém povrchu byly také díry. Nekvalitní povrch je dán pouze úplatky. Když je potřeba někde ušetřit, tak to stavební firmy udělají i na povrchu nové dálnice, což už je opravdu humus :(
hokejový expert von Kei
Jaký podloží?
Rozsekaná je vrchní vrstva asfaltu, podloží je v pořádku!
Homer _8
Re: Jaký podloží?
Nemůže být v pořádku, když ve většině případů vlastně neexistuje.
Špatně založená silnice, či spíše ošizený projekt a ošizená stavba základu silnice = její pohyb, propadání a tím i daleko větší praskání povrchové vrstvy. Plus k tomu dejme tomu 10 let zcela poddimenzované údržby a přetížení a máme z toho tankodrom...
octoman
kupujte váhy
v americe mají kontrolní místa pro kamiony...kamion najede na váhu když je ok tak ho pustí když ne tak zaplatí pokutu a stojí...kamion který nezastaví na kontrolním místě dostane obrovskou pokutu a nikam se nejede...kolik může stát váha na kamion milion korun? když dám pokutu za přetížený kamion 100 000 tak za deset kamionů to mám zpátky tak jednoduchá matematika a někdo to stále nechápe...
ADix
Re: kupujte váhy
ještě se asi nepřihlásil někdo kdo by to chtěl dostat za projekt a shrábnout mnoha miliónovou provizi
WIFI
tak to je úlet
" "Za výtluky obecně může hlavně historicky stavba komunikací a jejich podloží. V minulosti se šetřilo na technologii a silnice nebyly stavěny na současnou zátěž. Vinu na současném stavu mají i přetížené kamiony," vysvětluje dopravní projektant Josef Filip."
Nějak pan projektant zapomněl dodat, že průměrná životnost položeného povrchu jen lehce přesahuje záruční dobu. A netýká se jen souvislých oprav, ale i nových úseků, z poslední doby obchvat Vodňan směrem na České Budějovice.
Co se taky divit, když opravy se běžně dělají v listopadu, pěkně na mokrý poklad obohacený listím, nevadí ani smíšené srážky. Hlavně že jede fakturace
josnow
Re: tak to je úlet
Házíte vinu na nesprávnou stranu. Stavební firmy mohou dělat jen když jim někdo zaplatí. A ten někdo jede podle rozpočtu, podle kterého se peníze "dostávají" a "proinvestovávají aby náhodou nepřebyly", navíc všechno jde přes děravé kapsy pražských zlodějů (ministerstva a další úřady). Pak se nedivte, že se staví v prosinci, když výběr daní (1.pololetí) dorazí ke koncovým úřadům až před Vánoci.
femmefatalegia
:-/
onehdá jsme taky přizpůsobili jízdu stavu dálnice D1 a nestačili jsme se divit. Díry jsou už i v levém pruhu
verua
připojištění
Já teda nevim, ale měla jsem havarijní pojištění za 12tis. za rok a pojistné plnění za tento typ poškození vozidla jsem tam opravdu neměla! Možná by stálo za zmínku, kolik takové připojištění ještě k hav. pojištění stojí tipuju, že k staršímu vozidlu to bude dost velká pálka, takže jí většina k havarijku nemá... jinak silnice děs běs, dálnice a nájezd na ní směr Slaný Praha otřes, dali tam padesátku, protože jinak přijdete o kola, díry tak 30cm do země.. nebojte, oni zase zdraží dálniční známku a pak to aspoň zalátujou
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...