Diskuze
Děravé silnice: proražené pneumatiky a zničené ráfky si nechte zaplatit
Děkujeme za pochopení.
impaxx
Co může za výtluky?
"Za výtluky obecně může hlavně historicky stavba komunikací a jejich podloží." Tak jenom tím to nebude. U nás udělali nový most, starý se komplet zboural a výtluky jsou po první zimě. Takže nový asfalt na novém podloží nestačí.
cybermiky
konzultoval
jsem ze zájmu stavbu dálnic s člověkem ze Strabagu. A už se v této republice fakt ničemu nedivím. Jenže kde začít se zavíráním, když kape naprosto všem co mají nějakou funkcičku a razítko. Za stavbu dálonic by měla spousta lidí bručet v chládku a drtit štěrk na nucených pracech. Jenže to se táhne tak vysoko, že si na to asi nikdo netroufne.
DoG/CORFU
REKLAMA
"Vozovky a jejich kvalitni udrzbu pro vas sponzoruje Asociace autoservisu."
Karl99
Zima
Navrhuji zavést dvouminutovky nenávisti vůči zimě, ta za to může !
stranis1
Nevím
jak to myslí se staršími povrchy, ale včera jsem jel po dálnici do Drážďan a na novém povrchu byly také díry. Nekvalitní povrch je dán pouze úplatky. Když je potřeba někde ušetřit, tak to stavební firmy udělají i na povrchu nové dálnice, což už je opravdu humus :(
hokejový expert von Kei
Jaký podloží?
Rozsekaná je vrchní vrstva asfaltu, podloží je v pořádku!
Homer _8
Re: Jaký podloží?
Nemůže být v pořádku, když ve většině případů vlastně neexistuje.
Špatně založená silnice, či spíše ošizený projekt a ošizená stavba základu silnice = její pohyb, propadání a tím i daleko větší praskání povrchové vrstvy. Plus k tomu dejme tomu 10 let zcela poddimenzované údržby a přetížení a máme z toho tankodrom...
octoman
kupujte váhy
v americe mají kontrolní místa pro kamiony...kamion najede na váhu když je ok tak ho pustí když ne tak zaplatí pokutu a stojí...kamion který nezastaví na kontrolním místě dostane obrovskou pokutu a nikam se nejede...kolik může stát váha na kamion milion korun? když dám pokutu za přetížený kamion 100 000 tak za deset kamionů to mám zpátky tak jednoduchá matematika a někdo to stále nechápe...
ADix
Re: kupujte váhy
ještě se asi nepřihlásil někdo kdo by to chtěl dostat za projekt a shrábnout mnoha miliónovou provizi
WIFI
tak to je úlet
" "Za výtluky obecně může hlavně historicky stavba komunikací a jejich podloží. V minulosti se šetřilo na technologii a silnice nebyly stavěny na současnou zátěž. Vinu na současném stavu mají i přetížené kamiony," vysvětluje dopravní projektant Josef Filip."
Nějak pan projektant zapomněl dodat, že průměrná životnost položeného povrchu jen lehce přesahuje záruční dobu. A netýká se jen souvislých oprav, ale i nových úseků, z poslední doby obchvat Vodňan směrem na České Budějovice.
Co se taky divit, když opravy se běžně dělají v listopadu, pěkně na mokrý poklad obohacený listím, nevadí ani smíšené srážky. Hlavně že jede fakturace
josnow
Re: tak to je úlet
Házíte vinu na nesprávnou stranu. Stavební firmy mohou dělat jen když jim někdo zaplatí. A ten někdo jede podle rozpočtu, podle kterého se peníze "dostávají" a "proinvestovávají aby náhodou nepřebyly", navíc všechno jde přes děravé kapsy pražských zlodějů (ministerstva a další úřady). Pak se nedivte, že se staví v prosinci, když výběr daní (1.pololetí) dorazí ke koncovým úřadům až před Vánoci.
femmefatalegia
:-/
onehdá jsme taky přizpůsobili jízdu stavu dálnice D1 a nestačili jsme se divit. Díry jsou už i v levém pruhu
verua
připojištění
Já teda nevim, ale měla jsem havarijní pojištění za 12tis. za rok a pojistné plnění za tento typ poškození vozidla jsem tam opravdu neměla! Možná by stálo za zmínku, kolik takové připojištění ještě k hav. pojištění stojí tipuju, že k staršímu vozidlu to bude dost velká pálka, takže jí většina k havarijku nemá... jinak silnice děs běs, dálnice a nájezd na ní směr Slaný Praha otřes, dali tam padesátku, protože jinak přijdete o kola, díry tak 30cm do země.. nebojte, oni zase zdraží dálniční známku a pak to aspoň zalátujou
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...