V dubnu se z něj stal úspěšný youtuber, na svém kanálu vysvětluje, jak se navrhují automobilové ikony.
Šedesátiletý světoobčan narozený v marocké Casablance Španělce a Američanovi vyrůstal mimo jiné v Istanbulu a Madridu. V první půlce osmdesátých let vystudoval slavnou Art Center College of Design v kalifornské Pasadeně, jednu z těch, která vychovává ty největší světové autodesignéry.
Začínal v Kolíně nad Rýnem u Fordu, kde působil v době, kdy tam „tunili“ slavný Ford Escort RS Cosworth. Právě jeho slavné dvojité křídlo na zádi je ze Stephensonovy hlavy. Následně byl jedenáct let u BMW, v té době německý koncern koupil britské Mini a Stephenson dostal za úkol nelehký úkol namalovat novodobé vydání slavného vozu, to se povedlo na víc než výbornou. Ještě předtím se také podepsal pod vzhled první generace BMW X5, která nikdy nezestárne.
V roce 2002 přijal nabídku z Itálie. Stal se kapitánem designérů Ferrari a Maserati. Pod jeho dohledem vznikly slavné modely obou značek té doby: Maserati GranSport, Maserati MC12, Ferrari FXX nebo Ferrari F430. Ve spolupráci s karosárnou Pininfarina vytvořilo jeho studio Maserati Quattroporte, Maserati GranTurismo a Ferrari 612 Scaglietti, všechny tři opět zdobí obrovská nadčasovost a jedinečnost.
V roce 2006 ho mateřský koncern Fiat povolal do Turína, aby se stal hlavou designu značek Fiat, Lancia a následně i Alfa Romeo. Za jeho éry vznikly poslední Punto s Bravem a hlavně převedl do sériové podoby nesmrtelný Fiat 500, který vzešel z konceptu Fiat Trepiuno navržený Robertem Giolitem.
V roce 2008 Stephenson opouští Apeninský poloostrov, kývl totiž na nabídku McLarenu, který se rozhodl naplno pustit do výroby supersportů. Po devíti letech britskou automobilku opustil a založil v Londýně vlastní studio pracující pro firmy různých oborů z celého světa.
Skvělý skicař s hlavou plnou nápadů inspiraci čerpá mimo jiné z přírody. V dubnu letošního roku, v době koronavirové uzávěry světa, se odhodlal vstoupit do světa YouTubu. Na svém kanálu „Jak jsem navrhoval...?“ (How I designed...?) odhaluje pozadí vzniku „svých“ aut. Finální sedmé popisuje, jak designéři navrhovali McLaren P1.
Stephenson na svém kanálu také komentuje zajímavé počiny automobilek z pohledu designéra. Zde například originálně tvarovaný elektromobil Honda e:
Nyní jdou originální skici, které ve videích vytvořil, do aukce, výtěžek z online dražby probíhající od 1. do 14. srpna půjde na podporu fondu na podporu lidí se svalovou dystrofií (Harrison’s Fund).