Diskuze

Čínská auta zkrásní. Značky loví ve velkém designéry v Evropě

Vzhled prodává, platí to pro předměty běžné spotřeby i drahé věci, jako je osobní auto. Čínské automobilky si to dobře uvědomují, a proto loví zkušené designéry u evropských konkurentů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč lovit designéry.Stačí kopírka.

0 0
možnosti

M63a85r78t39i54n 21P71e15t31r

24. 3. 2014 20:51

Časy se pomalu ale jistě mění... Dřív jeli v Číně jako gigantická kopírka a dnes tam má čím dál více firem špičkové vývojové o designérské oddělení. A jak firmy bohatnou, tak si pomalu stahují opravdu uznávané odborníky i z Evropy a Ameriky... Je jen otázkou času, kdy doženou třeba Jižní Koreu. Ještě to bude trvat, ale jednou to přijde...

0 0
možnosti
Foto

BMW barok vypadá jinak, než Brilliance H530. Já zde vidím velmi podobnou masku, jakou mají novější Škody.

Průlom na evropský trh může vzniknout pouze přes dobře organizovanou síť servisů a značkových obchodníků- možná přes Volvo, možná také ale docela nová organizace. Dacia třeba by bez Renaulta neměla šanci, Korejci si také vybudovali slušné zázemí.

0 0
možnosti

Můžete prskat na Čínské značky jak chcete, stejně se budou prodávat jako třeba Dacia. A nezapomeňte, že největší trh s auty je momentálně v Číně.

0 0
možnosti

To je pěkná pitomost.  Dacia je Renault, řada modelů využívá jeho technologii, pochopitelně i prodejní síť a servis je společný a velmi rozšířený. Co může nabídnout Čína? Zatím vůbec nic.

0 0
možnosti

kdo na to mít nebude, koupí si holt auto z číny, taková už je realita

1 0
možnosti

U nás zas tak moc levnější nebudou.

1 0
možnosti

Je vidět velký progres. Jak jednou říkali v TopGear, když testovali čínský auta: "Podívejte se na to, co produkovali před 5-ti lety a co dnes. Jak to asi bude vypadat za dalších 5 let?". Stejně nás ta Čína jednou sežere za živa a jednou se to otočí a ještě budem MY (nebo naše děti, možná pra-děti nebo prapraděti) pracovat pro ně. Já se v automobilové komunitě nějak nepohybuju, vidím spíš do elektroniky a hlavně do oblasti chytrých telefonů a tam je ten čínský pokrok tak vysoký, že dokážou vyprodukovat telefon na úrovni Hi-End zařízení za poloviční cenu, než je tomu u renomovaných značek.

Co se týče crash testů, tak tady článek na zamyšlení (pro posměváčky):

http://jalopnik.com/why-the-chinese-qoros-3s-euro-crash-test-victory-is-a-1383336053

3 0
možnosti

jenže do krásnýho kabátku musí být i kvalitní "střeva", cena čínskýho dělníka taky roste.... to už bude cenově úplně někde jinde, než dnes....viz Quoros

3 0
možnosti

Je to napsáno v tom článku, lidé kupují podle designu. A v tom je ta potíž, kdyby se zákazník zajímal také o techniku, kterou za své peníze kupuje, nemohl by si nikdy koupit Kiu, Hyundai, Dacii apod.

4 0
možnosti

L82á19ď10a 70V48r18a11n38ý

24. 3. 2014 12:44

Nesouhlasím s Dacii, tam je sice starší ale vyzkoušená technika a na nic si nehraje.

Korejci to je naleštěná bída.

0 0
možnosti

Nechápu proč se někteří zdejší diskutéři vyjadřují o čínských automobilkách posměšně, vždyt ve stejné situaci byli kdysi kupříkladu korejské značky a dneska je lidi normálně kupují. Předpokládám, že to samé během několika let zvládne i Čína...

0 0
možnosti

L49á66ď28a 61V21r96a13n19ý

24. 3. 2014 12:37

To, že to kupují je jejich blbost, protože zákazníci těchto automobilek jsou zrovna ti co nejvíce doplatí na zavírání evropských továren.

Pokud začnou kupovat i "Čínu" můžou se jít rovnou pást nebo dělat robota do montovny.

1 0
možnosti

Jestli to budete kupovat, tak se nedivte, že za chvíli nebude mít co jíst..

0 0
možnosti
Foto

Jako Evropané máme delší inženýrskou tradici, lepší přehled o dění ve světě o přehled o kultuře i vytříbenější vkus. Bohužel, pomalu se ale u nás ztrácí ale schopnost opravdu tvrdě makat. Pracovní víkendy, přesčasy a zapálené týmy, které vedly k nejlepším evropským výsledkům, jsou už dnes velkou vzácností. Navíc ten zbytek iniciativy se topí v lepkavé hmotě nesmyslné byrokracie. Zatímco u nás se čeká na papíry od ochranářů (jen papírování kolem výrobní haly může trvat více než rok), čínský výrobce už chrlí první výrobky na trh. Zatímco se u nás rozjede výroba, Číňan už obsadil část světového trhu a právě uvádí levný, ale vylepšený nový výrobek.

8 0
možnosti

Nepochopil jste současné trendy. Číňané a Asijci obecně nic nevymýšlejí. Kupují ty "zapálené týmy", pracující i o "pracovních víkendech" v Evropě. Koncepční, vývojové, designové, vlastně všechny, kde je potřeba mozek. Korejci a Japonci dokonce už to dokonce ani nevyrábí. Je směšné, že by se k nám dovážela asijská auta nějakou lodí - vše vzniká tady, dělají to výhradně Evropané, v případě korejských automobilek například Češi a Slováci podle německého zadání. Stejným směrem půjde určitě i Čína. Volvo koupili i z toho důvodu, aby podobná auta začala časem jezdit po světě i pod čínskými názvy, i když vymýšlená a vyráběná v Americe a Evropě.

0 0
možnosti

Takže nakonec čínská auta budou vypadat evropsky a evropská čínsky.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.