Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Už tam budeme? Dětem vadí, když rodiče v autě zpívají a dloubou se v nose

  5:14aktualizováno  5:14
Cesta autem s dětmi se může stát peklem. Málokdo by ale čekal, že děti mají vůči chování rodičů v autě rovněž výhrady, jak ukázal průzkum automobilové společnosti Ford. Nejvíce jim prý vadí rodičovské zpívání.

Dítě v autosedačce | foto: Chicco

Firma podle CNN oslovila 2002 dětí ve věku od sedmi do 12 let. Dětem z Francie, Německa, Itálie, Španělska a Británie položila otázku, co jim na cestování vadí a jak se jejich rodiče vypořádávají se stresovými situacemi během jízdy.

Nejčastěji si děti stěžovaly na to, že rodiče v autě zpívají. Kromě toho jim také vadí, když matka nebo otec křičí na ostatní řidiče, klejí nebo se dloubají v nose.

Může se hodit

Hledáte nové auto a nechce se vám běhat po autobazarech? Vyberte si svůj nový vůz z nejširší nabídky na trhu v klidu domova na Automodul.cz.

Zpívající rodiče jsou nejméně populární v Británii, a to u 39 procent malých respondentů. Ve Francii, jediné zemi, ve které si děti na zpívání nestěžovaly, zase dotazovaným nejvíce vadilo pokřikování na další řidiče (74 procent). Ostatně 61 procent všech dětí tvrdilo, že se jejich rodiče za volantem vztekají nebo používají sprostá slova.

Jako nejčastější úplatek výměnou za vzorné chování v autě prý rodiče dětem nabízejí svačinky, televizní pořady, chytré telefony nebo filmy. „Už tam budeme?“ zůstává během nudné cesty nejčastěji pokládaným dotazem. Věci se prostě nemění, uzavírá CNN.

Autoři: ,




Nejčtenější

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Nissan Dayz Roox
Japonská aféra: výrobce hliníku lhal o kvalitě, automobilky mají poplach

Druhý největší výrobce oceli v Japonsku Kobe Steel se přiznal, že falšoval údaje o kvalitě některých produktů dodaných zhruba 200 společnostem. Mezi nejvíce...  celý článek

Volvo od roku 2019 nabídne pouze elektrická či hybridní auta
Evropa je pozadu ve výrobě baterií pro elektroauta

Evropská komise má zájem o vytvoření konsorcia typu Airbusu, které by spojilo přední evropské společnosti s cílem vyvíjet technologie pro baterie. V této...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.