Italský karosář Zagato, známý svými automobilovými kreacemi, které nemají daleko k sochám na kolech, připravil pro Ženevský autosalon unikátní vůz jménem Diatto Ottovu´. Velké kupé vznikne ve dvou exemplářích na základě objednávky dvou bohatých sběratelů.
Auto bude z hliníku, pod dlouhou kapotou se usadí - jak napovídá jméno - osmiválec (otto = italsky "osm", vu = it. "v"). Kdo dodá motor, je prozatím tajné, mluví se o okompresorovaném agregátu od Maserati.
S GTčkem Ottovu´si svět vzpomene na předválečnou turínskou značku Diatto, která v letech 1905 až 1929 vyráběla auta pro smetánku. Spojení Diatto-Zagato není nové. V roce 1921 vytvořil Ugo Zagato na základě Diatta 25 4DS lehkou aerodynamickou karoserii.
Se Zagatem se automobilka potkávala také nad projekty společně s nesmrtelnými jmény automobilové historie: Tazio Nuvolari nebo Ettore Bugatti, kterému dodával rámy na závodní auta. Bratři Maseriati u Diatta před založením vlastní automobilky stavěli do roku 1926 závodní speciály.
Diatto byl znám technickou vytříbeností svých aut. Už začátkem dvacátých let byla jeho auta vybavena brzdami na všech kolech a čtyřstupňovými převodovkami.