Diskuze
Německý zákaz jízdy by mohl platit i pro nejmodernější diesely Euro 6
Děkujeme za pochopení.
J83i90n98d92ř13i41c26h 83Š75k85o72p83e24k
Doufám, že půjdou ještě dál. Že zákaz bude platit bez vyjímek pro trvale žijící, IZS, zásobování atd.
Když ekologie, tak ať to stojí cokoli
R11i28c34h24a84r71d 34M42i50k98u69l26e12n80k64a
Je vždycky fajn, když jde radnice proti svým lidem, těm kteří je volili. To zažívám celý svůj život.
V10l24a56d95i45s60l56a87v 67B77u96r62y93š28e39k
tak, má je nechat, ať se těmi smrady otráví
M44a90r70e23k 67H40r37u84b70y
Proc jenom osobaky? At zakazi i nakladaky a autobusy, uvidime, za jak dlouho Zeleni vyhladnou
V82l81a62d42i90s39l76a11v 59B61u83r61y39š76e48k
protože to, co bude potřeba se nezakáže, jedině tak to dává logiku, jinak to nebude
P62a54v39e65l 46O86t19i40s24k
Přesně jak tady někdo napsal, problém dnes není v naftovém motoru ale v množství aut. Samozřejmě se bavíme o moderním dieslu, který funguje jak má a nikoli o nějakém mamelukovi který jezdí s vykuchaným filtrem nebo u benzínu katalyzátorem, ti samozřejmě nemají na cestě co dělat. Já žiji už nějaký ten pátek v Německu a dodnes jsem nepochopil jejich uvažování. Ve městech naflákají všude omezení rychlosti na 30, doslova neprostupný les semaforů, ovšem nějaká zelená vlna je pro ně španělská vesnice, takže stojíte na hlavním tahu třeba co 100m i 10krát. Takže místo toho aby ty auta projely a zmizely co nejrychlejí tak se tam drkotají a postávají a čoudí a je jedno jestli je to diesel nebo benzín. Mimochodem loni si německý ADAC nechal vypracovat studii u nějaké univerzity a byli strašně překvapeni výsledkem, že snižování rychlosti ve městech nevede ke snižování koncentrace výfukových plynů, ale právě naopak. Další věc je proč je teda nižší spotřební dan u nafty než u benzínu, když tu naftu nechtějí. No a hlavně je to opravdu dost nebezpečný precedens, protože si ted třeba lidi řeknou, OK vyměním to za nový benzín, jenže už ted se mluví o tom, že nyní jsou horší benzíny, než nové diesly a co když za rok za dva nějaká chytrá hlava přijde se zákazem toho bezínu kterého mně ted nutí koupit, a nebo se to začne týkat úplně jiného druhu výrobků
J21a64r77o55m87í23r 33Č71e38c84h
Klasika Nemci zase nici Evropu.Jiz po treti behem 150 let.Proklety narod.
J63a96n 24V95á38c11l95a13v42í43k
Tím že ve svých městech upravují dopravu, aby měli lepší vzduch? To si troufli hodně...
P76a15v24e32l 59J23e11ř70á48b83e73k
V německém městečku se zákazem nafťáků:
Řidič: "Haló radnice? Vezu vám toaletní papíry".
Z radnice: "Tak zajeďte k nám, je tu parkoviště pro skládání zboží."
Řidič: "Nemohu do města, mám nafťáka. Toaletní papír jsem vám složil před zákazem vjezdu na chodník."
Z radnice: "Ale to je od radnice 5 kilometrů."
Řidič: " No a co, já se přeci z toho nepo.... "
V47l30a36d60i31s22l46a38v 21B33u53r63y84š65e40k
když se něco zavádí, tak se vždycky tvrdí, že to nejde a najednou se ukáže, že to jde, v Německu s tím nebude problém, diesláky se prodají sem a nebo do Afriky a budou mít čistější vzduch, u nás to ale bude muset být časem taky a taky to pújde
L37a45d90i16s97l79a43v 58K62r32á38l
No nejlepší jsou ty z Greenpeace, který protestujou proti vjezdu a pak sednou do starého passatu 2,5TDI... :-D Hold práce je práce a když se řekne jde se protestovat sem, tak se jde..
J10a31r10o88m11i48r 22H58o92b69l76i78k
Problém není palivo, problém je množství. Proto žádné městské zelené zóny nepřinesly markantní zlepšení. Naopak řada uživatelů aut koupila zbytečně brzy nové/další auto a tím zatížila přírodu víc než provozem toho předchozího. Stejný efekt bude mít četnější vyhlašování smogových situací a jízda na lichou nebo sudou značku. Tak jednu budu mít já, jednu manželka a jezdit budeme úplně stejně. Jen automobilka si zamne ruce, protože prodá.
Až se najde někdo, kdo bude mít koule říct, že v daném městě bude jezdit jen xyz aut a další do provozu se tam pustí jen když některé zastaví nebo odjede, tak ho lidi utlučou jako zpátečníka. Pomíjím technickou proveditelnost takovéto regulace. Takže nezbývá než se spokojeně a pomalu někde dřív (centra města), někde později (širší okolí měst) zplodinami naší ideální civilizace udusit.
p.s. příroda si s přemnoženým lidstvem poradí, jen nám to nepůjde pod fousy.
V83á65c13l32a53v 61Z60e46l93i81n67k43a
Bohužel můžete mít pravdu. A proto platí staré, ale stále aktuální:
Baví se takhle Mars se Zemí a Mars povídá: "Tak co Země, jak se máš?"
Země: "Ale je to se mnou špatný. Chytla jsem lidi."
Mars: "To nic, to znám, to za chvíli přejde."
P92e67t52r 67Č85e76r97m97á83k
To je samozřejmě nesmysl, E6 má limit NOx nižší než E5, takže tím pochopitelně nikdo argumentovat nemůže
J46a16n 20V44á52c25l71a16v47í72k
Jenže tady se vrací na scénu strašák jménem dieselgate, kdy některá auta sice splňují normu E6 ve zkušebním cyklu, ale v reálném provozu produkují podstatně víc NOx než některé starší modely homologované podle E5.
V60l65a16d49i93m57í89r 96K12r85o43u27p63a
To je v pohodě, v Německu se stejně bude za chvíli jezdit na oslech a na velbloudech, kteří budou v rámci kompletace rodin nových Němců do země promptně dopraveni...
J66a84r17o79m69í90r 16Č91e78c80h
Ano a kazdy osel ci velbloud bude mit k zadku pripevnen DPF filtr☺.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!