Diskuze
Německý zákaz jízdy by mohl platit i pro nejmodernější diesely Euro 6
Děkujeme za pochopení.
J32i54n14d67ř62i56c54h 21Š96k39o13p10e82k
Doufám, že půjdou ještě dál. Že zákaz bude platit bez vyjímek pro trvale žijící, IZS, zásobování atd.
Když ekologie, tak ať to stojí cokoli
R12i58c83h62a15r50d 48M44i80k34u86l73e57n11k20a
Je vždycky fajn, když jde radnice proti svým lidem, těm kteří je volili. To zažívám celý svůj život.
V81l10a97d89i77s56l60a76v 91B78u29r34y90š48e65k
tak, má je nechat, ať se těmi smrady otráví
M45a39r58e40k 83H27r76u28b75y
Proc jenom osobaky? At zakazi i nakladaky a autobusy, uvidime, za jak dlouho Zeleni vyhladnou
V48l47a22d87i73s79l80a87v 97B53u11r24y39š14e19k
protože to, co bude potřeba se nezakáže, jedině tak to dává logiku, jinak to nebude
P14a54v96e17l 70O36t30i24s52k
Přesně jak tady někdo napsal, problém dnes není v naftovém motoru ale v množství aut. Samozřejmě se bavíme o moderním dieslu, který funguje jak má a nikoli o nějakém mamelukovi který jezdí s vykuchaným filtrem nebo u benzínu katalyzátorem, ti samozřejmě nemají na cestě co dělat. Já žiji už nějaký ten pátek v Německu a dodnes jsem nepochopil jejich uvažování. Ve městech naflákají všude omezení rychlosti na 30, doslova neprostupný les semaforů, ovšem nějaká zelená vlna je pro ně španělská vesnice, takže stojíte na hlavním tahu třeba co 100m i 10krát. Takže místo toho aby ty auta projely a zmizely co nejrychlejí tak se tam drkotají a postávají a čoudí a je jedno jestli je to diesel nebo benzín. Mimochodem loni si německý ADAC nechal vypracovat studii u nějaké univerzity a byli strašně překvapeni výsledkem, že snižování rychlosti ve městech nevede ke snižování koncentrace výfukových plynů, ale právě naopak. Další věc je proč je teda nižší spotřební dan u nafty než u benzínu, když tu naftu nechtějí. No a hlavně je to opravdu dost nebezpečný precedens, protože si ted třeba lidi řeknou, OK vyměním to za nový benzín, jenže už ted se mluví o tom, že nyní jsou horší benzíny, než nové diesly a co když za rok za dva nějaká chytrá hlava přijde se zákazem toho bezínu kterého mně ted nutí koupit, a nebo se to začne týkat úplně jiného druhu výrobků
J41a68r50o43m98í69r 35Č64e32c79h
Klasika Nemci zase nici Evropu.Jiz po treti behem 150 let.Proklety narod.
J23a38n 18V48á88c28l97a48v45í92k
Tím že ve svých městech upravují dopravu, aby měli lepší vzduch? To si troufli hodně...
P94a63v31e10l 53J30e79ř72á78b20e15k
V německém městečku se zákazem nafťáků:
Řidič: "Haló radnice? Vezu vám toaletní papíry".
Z radnice: "Tak zajeďte k nám, je tu parkoviště pro skládání zboží."
Řidič: "Nemohu do města, mám nafťáka. Toaletní papír jsem vám složil před zákazem vjezdu na chodník."
Z radnice: "Ale to je od radnice 5 kilometrů."
Řidič: " No a co, já se přeci z toho nepo.... "
V27l97a44d41i20s39l54a98v 83B75u58r16y33š94e74k
když se něco zavádí, tak se vždycky tvrdí, že to nejde a najednou se ukáže, že to jde, v Německu s tím nebude problém, diesláky se prodají sem a nebo do Afriky a budou mít čistější vzduch, u nás to ale bude muset být časem taky a taky to pújde
L45a58d27i52s37l80a78v 59K46r14á29l
No nejlepší jsou ty z Greenpeace, který protestujou proti vjezdu a pak sednou do starého passatu 2,5TDI... :-D Hold práce je práce a když se řekne jde se protestovat sem, tak se jde..
J43a54r48o55m91i53r 69H18o26b90l49i53k
Problém není palivo, problém je množství. Proto žádné městské zelené zóny nepřinesly markantní zlepšení. Naopak řada uživatelů aut koupila zbytečně brzy nové/další auto a tím zatížila přírodu víc než provozem toho předchozího. Stejný efekt bude mít četnější vyhlašování smogových situací a jízda na lichou nebo sudou značku. Tak jednu budu mít já, jednu manželka a jezdit budeme úplně stejně. Jen automobilka si zamne ruce, protože prodá.
Až se najde někdo, kdo bude mít koule říct, že v daném městě bude jezdit jen xyz aut a další do provozu se tam pustí jen když některé zastaví nebo odjede, tak ho lidi utlučou jako zpátečníka. Pomíjím technickou proveditelnost takovéto regulace. Takže nezbývá než se spokojeně a pomalu někde dřív (centra města), někde později (širší okolí měst) zplodinami naší ideální civilizace udusit.
p.s. příroda si s přemnoženým lidstvem poradí, jen nám to nepůjde pod fousy.
V85á86c19l90a92v 21Z87e71l92i30n35k14a
Bohužel můžete mít pravdu. A proto platí staré, ale stále aktuální:
Baví se takhle Mars se Zemí a Mars povídá: "Tak co Země, jak se máš?"
Země: "Ale je to se mnou špatný. Chytla jsem lidi."
Mars: "To nic, to znám, to za chvíli přejde."
P36e29t91r 61Č83e46r29m84á94k
To je samozřejmě nesmysl, E6 má limit NOx nižší než E5, takže tím pochopitelně nikdo argumentovat nemůže
J16a19n 20V54á44c29l66a61v63í86k
Jenže tady se vrací na scénu strašák jménem dieselgate, kdy některá auta sice splňují normu E6 ve zkušebním cyklu, ale v reálném provozu produkují podstatně víc NOx než některé starší modely homologované podle E5.
V57l54a18d73i66m49í70r 86K65r34o26u57p49a
To je v pohodě, v Německu se stejně bude za chvíli jezdit na oslech a na velbloudech, kteří budou v rámci kompletace rodin nových Němců do země promptně dopraveni...
J54a30r67o89m80í10r 79Č48e75c67h
Ano a kazdy osel ci velbloud bude mit k zadku pripevnen DPF filtr☺.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Automechanik/Autoelektrikář, dopravné, super benefity #tOXpz
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Karlovarský kraj
nabízený plat:
32 000 - 48 000 Kč