Diskuze

Fiat Chrysler do roku 2022 skoncuje s dieselovými motory

Od roku 2022 už žádné dieselové motory v osobních vozech, takový je podle Financial Times plán automobilky Fiat Chrysler. Deník se odvolává na zdroje obeznámené s novou čtyřletou strategií italsko-amerického automobilového koncernu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fiat umí plynová auta, ať s Chryslerem postaví V6 na plyn a budou válcovat trh :-)

0 0
možnosti

Svůj diesel Euro III si nechám hodně dlouho. I bude-li to nutné, přes zákazy, když to a těm vítačům, co oslavují potlačování dieselů, budu jezdit smrdět a kouřit pod nos a před barák.

2 2
možnosti

Jako většina podobných aktivistů jste předpokládám bezdětný a po Vás potopa :-)

1 3
možnosti

Kdyby se nezvyšoval vstřikovací tlak, pak by nebyly tak malé částice emisí. Staré/ nové motory. Ony ani ty elektromobily nejsou spásou,, energie z uhelných elektráren, snížení kapacity baterií stárnutím a tudíž nižší dojezd.

3 0
možnosti

J54i81ř22í 12P84u58d10i15l

26. 2. 2018 19:42

;-Osnad nikde na světě nejsou tak stupidní emisní normy jako v EU! Stačí se podívat na letecký radar, na lodní radar, všude tam je také spousta emisí. A to potrestání VW je směšné, klidně přeci mohli automobilku zavřít! Přece šlo o zdraví tolika lidí !Tak co třeba zatrhnout vjezd vozů s naftovým motorem do měst ! A to všech ! A nebo aby v zimě byla obuta všechna kola na vozidle nad 3,5t do zimáků..... Je to jen o blbé košily v BruseluEU

1 3
možnosti

Co konkrétně Vám vadí na emisních normách? krom toho, že je dokáží výrobci jako VW snadno obejít?

Věci jako zákazy vjezdů si řeší místní samosprávy, u nás zatím řidičům jen znepříjemňujeme život třicítkami a retardéry, ale časem dojde i na nízkoemisní zóny..

0 0
možnosti

P28e84t24r 47B30á21č39a

26. 2. 2018 19:17

Jejich problem.

1 0
možnosti

Jde o cenu a bude se to týkat všech automobilek. Nové testy již budou podstatně náročnější a budou více odpovídat reálnému provozu, kde byly doposud výsledky dieselů výrazně vzdálené od výsledků v testovací laborce.

Nové diesely sice budou celkem čisté, ale jejich cena bude velmi vysoká a v podstatě nepoužitelná pro menší vozy. Proč myslíte, že diesel už mizí třeba z Fabie nebo Rapidu. Za stejnou cenu bude na chvíli hybrid s benzínem, který bude mít na papíře spotřebu ještě nižší. Automobilky tak budou plnit limity CO2 pomocí hybridu.

Pokud budou plnit současná nesmyslná nařízení z Bruselu, tak je diesel do osobních vozů mrtvá záležitost. A aby se do budoucna vnutily i ty elektromobily, tak se podobnými postupy a regulacemi prodraží i vývoj benzínových motorů.

Nakonec tak všichni budou mít benzínový hybrid, protože nic jiného nesplní limity a pak už jenom vydají limity, aby z toho zmizela ta spalovací část a výsledkem bude elektromobil. Problém pak bude, že to dopadne jako v Norsku. Tam je díky dotacím halda elektromobilů, ale není je kde dobíjet a situace se stále zhoršuje.

2 0
možnosti

Všechno je to vyloženě směšný, vzhledem k tomu, že už teď moderní nafťák znečišťuje naprosto minimálně ...

Místo toho aby se soustředili na likvidaci starých vybrakovaných dieselů, tak budou likvidovat ty nové, pak tu samozřejmě máme obrovské ropné tankery, tisíce a tisíce letadel a dalších...

3 1
možnosti

Tanker jsem v Legerově ještě neviděl.

0 3
možnosti

Jeep poouze v benzínu, na tom jsem teda zvědavý ;-)

0 0
možnosti

Tak to je zrovna nejmenší problém, stejně v tom vyjma Evropy jsou už dnes především benzíny.

3 1
možnosti

P27e83t25r 28K19ů12l98a

26. 2. 2018 16:45

Všichni neustále řeší všelijaké eko blbosti v osobních autech. Ikdyž na znečištění se mnohem více podílí tankery a letadla. Proč nikdo neřeší toto?

2 1
možnosti

J48a55n 72S85t84e53h33l30i14k

26. 2. 2018 16:50

Protože emise vymáhají národní státy . Na lodě a letadla nemají páky . A navíc čoudí nad přístavem nebo letištěm jen velmi malý čas z jejich provozu. Emise prostě se rozprostřou na velkou oblast , kdežto automobilismus je lokální problém.

0 0
možnosti

Potom je velmi pravděpodobné, že se lehce po roce 2022 rozloučíme s automobilkou Fiat Chrysler.

8 4
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...