Diskuze
Fiat Chrysler do roku 2022 skoncuje s dieselovými motory
Děkujeme za pochopení.
A28n85t16o39n77í77n 20S78v85o29b83o51d17a
Fiat umí plynová auta, ať s Chryslerem postaví V6 na plyn a budou válcovat trh :-)
L68u55k36á79š 66S12l19a21n29i34n48a
Svůj diesel Euro III si nechám hodně dlouho. I bude-li to nutné, přes zákazy, když to a těm vítačům, co oslavují potlačování dieselů, budu jezdit smrdět a kouřit pod nos a před barák.
J66a18n 22V69á59c11l14a45v31í94k
Jako většina podobných aktivistů jste předpokládám bezdětný a po Vás potopa
A38d83a73m 44K74o90p57e13č46n27ý
Kdyby se nezvyšoval vstřikovací tlak, pak by nebyly tak malé částice emisí. Staré/ nové motory. Ony ani ty elektromobily nejsou spásou,, energie z uhelných elektráren, snížení kapacity baterií stárnutím a tudíž nižší dojezd.
J54i81ř22í 12P84u58d10i15l
snad nikde na světě nejsou tak stupidní emisní normy jako v EU! Stačí se podívat na letecký radar, na lodní radar, všude tam je také spousta emisí. A to potrestání VW je směšné, klidně přeci mohli automobilku zavřít! Přece šlo o zdraví tolika lidí !Tak co třeba zatrhnout vjezd vozů s naftovým motorem do měst ! A to všech ! A nebo aby v zimě byla obuta všechna kola na vozidle nad 3,5t do zimáků..... Je to jen o blbé košily v Bruselu
J26a21n 84V98á60c67l71a68v64í49k
Co konkrétně Vám vadí na emisních normách? krom toho, že je dokáží výrobci jako VW snadno obejít?
Věci jako zákazy vjezdů si řeší místní samosprávy, u nás zatím řidičům jen znepříjemňujeme život třicítkami a retardéry, ale časem dojde i na nízkoemisní zóny..
L71u61k44á90š 21K61m18e81n17t
Jde o cenu a bude se to týkat všech automobilek. Nové testy již budou podstatně náročnější a budou více odpovídat reálnému provozu, kde byly doposud výsledky dieselů výrazně vzdálené od výsledků v testovací laborce.
Nové diesely sice budou celkem čisté, ale jejich cena bude velmi vysoká a v podstatě nepoužitelná pro menší vozy. Proč myslíte, že diesel už mizí třeba z Fabie nebo Rapidu. Za stejnou cenu bude na chvíli hybrid s benzínem, který bude mít na papíře spotřebu ještě nižší. Automobilky tak budou plnit limity CO2 pomocí hybridu.
Pokud budou plnit současná nesmyslná nařízení z Bruselu, tak je diesel do osobních vozů mrtvá záležitost. A aby se do budoucna vnutily i ty elektromobily, tak se podobnými postupy a regulacemi prodraží i vývoj benzínových motorů.
Nakonec tak všichni budou mít benzínový hybrid, protože nic jiného nesplní limity a pak už jenom vydají limity, aby z toho zmizela ta spalovací část a výsledkem bude elektromobil. Problém pak bude, že to dopadne jako v Norsku. Tam je díky dotacím halda elektromobilů, ale není je kde dobíjet a situace se stále zhoršuje.
P92a84v95e20l 83L11á10n98í29k
Všechno je to vyloženě směšný, vzhledem k tomu, že už teď moderní nafťák znečišťuje naprosto minimálně ...
Místo toho aby se soustředili na likvidaci starých vybrakovaných dieselů, tak budou likvidovat ty nové, pak tu samozřejmě máme obrovské ropné tankery, tisíce a tisíce letadel a dalších...
J20a19n 39V33á16c71l15a35v17í83k
Tanker jsem v Legerově ještě neviděl.
M61a12r16t61i10n 72L23ž95i64č23a15ř
Jeep poouze v benzínu, na tom jsem teda zvědavý ;-)
P59e75t26r 53Č73e86r72m54á65k
Tak to je zrovna nejmenší problém, stejně v tom vyjma Evropy jsou už dnes především benzíny.
P27e83t25r 28K19ů12l98a
Všichni neustále řeší všelijaké eko blbosti v osobních autech. Ikdyž na znečištění se mnohem více podílí tankery a letadla. Proč nikdo neřeší toto?
J48a55n 72S85t84e53h33l30i14k
Protože emise vymáhají národní státy . Na lodě a letadla nemají páky . A navíc čoudí nad přístavem nebo letištěm jen velmi malý čas z jejich provozu. Emise prostě se rozprostřou na velkou oblast , kdežto automobilismus je lokální problém.
M86a33r94t47i69n 14S45m84r24e59č42e23k
Potom je velmi pravděpodobné, že se lehce po roce 2022 rozloučíme s automobilkou Fiat Chrysler.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...