Diskuze
Německo do konce září rozhodne o osudu špinavých dieselů
Děkujeme za pochopení.
Z91d87e75n62ě31k 78D29u95f15e63k
Já teda nevím, ale Audi vyrábí novinku, A6 novou tuším a tam se počítá s jedním benzínem a 5-ti diesely. VW Tuareg 2018 má v nabídce 3,0l 6-ti válec a opět diesel a další motor bude opět diesel a to 8-mi válec. Do toho si některá německá města vymýšlí další zákazy dieselových motorů. Nějak tomu nerozumím
J19i14ř28í 16S87c28h51w62a87c73h
jak prosté, Eura 6 se žádné zákazy týkat nebudou.....
P61e42t77r 66B75á41č78a
spinavych dieselu? ktere ubozak zas psal nadpis?
P17e81t74r 97H55o54r38á32k
Jak bys nazval stroj, který produkuje dvacetkrát víc škodlivin než jiný? Já špinavý.
P44e15t31r 42H34o18r74á30k
Myslím, že hodně lidí by mělo skončit v lochu a ty diesely ve šrotu.
P60e13t97r 77Č89e69r67m68á39k
Není důvod, žádná domluva automobilek nemůže mít vliv na to jaké fakticky platí normy. Článek je navíc o gpf ne o dieslech.
P54e97t95r 54Č46e49r87m32á88k
Zase zavádějící titulek a polovičaté informace. Chybí hlavní info - tímto případným manuálem (o rozhodnutí se nedá hovořit, vláda jedné země pochopitelně nemá žádnou možnost zasahovat do činnosti celoevropsky působících homologačních autorit) můžou být postiženy pouze vozy které mají dnes hmatatelný problém - takže třeba aut z dieselgate se to netýká protože ty jsou de jure v EU v pořádku a jejich homologace platí i v původních verzích.
Z toho plyne velice omezená efektivita ve vztahu k již dnes jezdícím vozům. Jiná věc samozřejmě je že se úřady mohou snažit tlačit na výrobce aby takové úpravy a svolávačky dělal dobrovolně (jako např. u dieselgate), ale to je zcela jiná rovina řešení problému.
V14í62t 59K89o82u91b28a
Většina to tu porovnává podle schématu, že jedou autem 10x do roka na chatu a 1x týdně na nákup do superhyper, takže nájezd okolo 5 až 7 tis ročně, ale v zemi je dnes milion firemních aut, co nalítají i 300 denně, tam už není o čem a nafta je jediné ekonomické řešení. Jezdit o 0,7 až 1,- Kč /km dráž u benzínu je v ten okamžik třeba 10 tisíc měsíčně rozdíl a to při 5-ti firemních dodávkách už je sakra díra do rozpočtu.
Sám najezdím 25k ročně a po 8mi letech zkušenosti s ropákem EURO5 už se mi nafta nevyplatí a minulý týden jsem šel do benzínu (jeden z posledních bez DPF), Problém je v tom, že že ten benzín je letos o 100 tis dražší, než před osmi lety ropák, takže stejně pro zákazníka to přinese jediné, dražší dopravu ke každému výjezdu.
P40e37t34r 12M46i11c80h75a18l
Já najedu 15 tisíc ročně a po 6 letech s naftou Euro 5 můžu říct, že se mi to sakra vyplatí. Pravda ale je, že jsem tu naftu koupil za cenu benzínu.
P98a76v96e13l 88S68o80b53o11t28k70a
Zákony platí pro každého - takže pokud bude stačit úprava software, tak ať stačí.
Pokud zároveň dojde ke snížení výkonu motoru, má zákazník právo na opravu nebo na odstoupení od smlouvy.
P69e29t16r 58M82i22c11h37a11l
Ona ta úprava softwaru není ani povinná. Auta mají platnou homologaci.
V30o95k58o52u64n 73V78l28a15d74i74m73i90r
Pred deseti lety se svet i Evropa zmitaly v krizi. Vlada CDU/CSU a FDP zavedla vykupne na stara auta, automobilky se pridaly se slevami a ejhle, Nemecko a s nim vetsina evropy byly zachranene. Dovedu si predstavit podobnou akci. Ona 18 let stara auta v Nemecku jsou opravdu uz jen vyjimkou.
J16a93n 24K28o87m84r86s35k15a
Mám doma starý (50let) traktor, s "neekologickým" motorem, přesto si myslím že vypustím do ovzduší méně spalin než jakýkoliv manažer.
Prostě jenom a pouze pro to, že s ním jezdím velmi málo, párkrát do lesa pro dřevo. Ale díky bionaftě měním neustále "prožrané" palivové hadice a trnu hrůzou co se kde jinde rozsype.
Ta ekologie musí mít nějaký smysl a ne ode zdi ke zdi a musí brát v úvahu kolik skutečně i kdo najede.
Pak tu máme zaoceánské lodě které pálí mazut a za jednu cestu vypustí tolik sajrajtu, že ani nevím kolik hodně moc.
O40d78s86t20r56a12n54ě11n25ý 85U57ž96i56v11a53t45e13l
O17d73s82t23r94a91n50ě78n23ý 22U43ž63i34v26a50t75e25l
R64o79b65e53r27t 76M73a13t58u87l25a
Souhlas, 15,- benzín a 30,- nafta jak v USA. Nic nezdraží a zároveň nebude v osobácích nafta, protože i nejúspornější nafta v malém autě bude mít náklady na palivo jak benzínová V6 v mnohem větším autě. (samozřejmě to platí při stejném stylu jízdy)
J92a58n 91S69t81e83h76l22i52k
Tak s oxidy dusíku mají desítky let zkušenosti američané (lasvegaský smog) . Proto u amíku ani nejsou naftaci rozšířeni . Ukazuje se jak je u nás zdeformován trh díky nepřímím daním.
J90a45r86o45m40í42r 88K20r46á90l
Ty nafťáky, co jezdí v USA těch oxidů dusíku moc nenadělají. Ty vznikají ve větším množství až v nových motorech.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...